Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing Maak een fan van uw klant
Maak een fan van uw klant
Maak een fan van uw klant
Kenneth Blanchard bestsellerauteur, o.a. van 'De one-minute manager' en 'Gung Ho!' Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Kenneth Blanchard, Sheldon Bowles

Maak een fan van uw klant

Een revolutie in dienstverlening

Paperback Nederlands 2006 9789047002727
29 beoordelingen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 3253621 dagen in de top 100
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
20,-
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in 'Maak een fan van uw klant' op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende enerverende parabelvorm verteld. Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven eenvoudige, maar doeltreffende adviezen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

Specificaties

ISBN13:9789047002727
Trefwoorden:klanttevredenheid, klantgerichtheid, metaforen, klantentrouw, situationeel leidinggeven, klanten winnen
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:150
Uitgever:Business Contact
Druk:9
Verschijningsdatum:4-2-2017
Hoofdrubriek:Marketing
Serie:Business Bibliotheek

Expertrecensies (1)

Annemarie Vosselman | 9 augustus 2007
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet', staat op de achterkant van het boek. Mijn verwachtingen van het boek waren niet zo hooggespannen: het is een klein, relatief dun boekje.Lees verder

Lezersrecensies

4.1 van de 5
29 stemmen
8
9
2
1
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Kenneth Blanchard

Ken Blanchard is 'Chief Spiritual Officer' en voorzitter van de raad van bestuur van de Ken Blanchard Companies. Hij heeft een dozijn bestsellers op zijn naam staan zoals de internationale bestseller 'De one-minute manager' en de bestsellers 'Maak een fan van uw klant' en 'Gung Ho!'. In totaal zijn er ruim twaalf miljoen exemplaren verkocht in meer dan vijfentwintig talen. Hij is getrouwd, heeft twee kinderen en woont in San Diego, Californië.

Andere boeken door Kenneth Blanchard

Bekijk alle boeken

Over Sheldon Bowles

Sheldon Bowles is een succesvol ondernemer, een bestsellerauteur die de Business Week- en New York Times-lijsten gehaald heft en een veelgevraagd spreker. Hij begon zijn carrière als verslaggever voor een krant, werd directeur van Royal Canadian Securities en daarna president-directeur van Domo Gas. Met zijn zakenpartner, senator Douglas Everett, maakte hij van dat bedrijf een van de grootste benzine distribuerende bedrijven. Terwijl de concurrenten allemaal op zelfbediening overgingen, introduceerde Domo de succesvolle 'Jump to the Pump'-service door Gung Ho medewerkers. Na zijn vertrek bij Domo zette Sheldon met drie compagnons ene kleine fabriek om in een bedrijf met een miljoenenomzet. Sheldon deelt zijn na veel ervaring verkregen inzichten omtrent wat wel en wat niet werkt met lezingenpubliek over de gehele wereld, en met de lezers van zijn met Ken Blanchard geschreven boeken 'Maak een fan van uw klant' en 'Gung Ho'. Sheldon is eens omschreven als 'een legende in de klantenservice' door Harvey MacKay, als 'een meestermotivator van medewerkers' door Bob Nelson, en als 'een onderhoudende en inspirerende spreker met een degelijke boodschap' door Kenneth Blanchard. Het publiek beleeft plezier aan zijn lezingen, wordt erdoor geïnspireerd en aangezet tot nadenken; collega's waarderen zijn passie voor win/win-denken, actie en succes; en vrienden zien n hem een man die in elke situatie zowel humor als een levensles vindt. Sheldon, zijn vrouw Penny en zijn kinderen Kingsley en Patti wonen in Winnipeg Canada.

Andere boeken door Sheldon Bowles

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Woord vooraf

- Maak een fan van uw klant

Charlie-onderscheidingen
Over de auteurs
Beschikbare diensten

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Van weten naar doen
    Kenneth Blanchard
    Van weten naar doen
    € 20,00
  • The Employee Experience Advantage
    Jacob Morgan
    The Employee Experience Advantage
    € 27,94
  • Basisgrammatica Duits
    Arie Krijgsman
    Basisgrammatica Duits
    € 15,50
  • Trainer's Pocketbook
    John Townsend
    Trainer's Pocketbook
    € 9,95
  • Steve Jobs - de filmeditie
    Walter Isaacson
    Steve Jobs - de filmeditie
    € 17,99
  • The Psychology of Selling
    Brian Tracy
    The Psychology of Selling
    € 15,81

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak een fan van uw klant

        Maak een fan van uw klant
        Kenneth Blanchard , Sheldon Bowles
        /