Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Maak een fan van uw klant

Een revolutie in dienstverlening

Paperback Nederlands 2006 9789047002727
10
Voormalig top 10Totaal 53 dagen
EvergreenTotaal 621 dagen
Verkooppositie 2372Hoogste positie: 4
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in 'Maak een fan van uw klant' op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende enerverende parabelvorm verteld. Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven eenvoudige, maar doeltreffende adviezen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

Specificaties

ISBN13:9789047002727
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:150
Druk:9
Verschijningsdatum:4-2-2017
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

Maak een fan van uw klant
Annemarie Vosselman | 9 augustus 2007
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet', staat op de achterkant van het boek.
Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
21 stemmen
8
9
2
1
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Kenneth Blanchard

Ken Blanchard is 'Chief Spiritual Officer' en voorzitter van de raad van bestuur van de Ken Blanchard Companies. Hij heeft een dozijn bestsellers op zijn naam staan zoals de internationale bestseller 'De one-minute manager' en de bestsellers 'Maak een fan van uw klant' en 'Gung Ho!'. In totaal zijn er ruim twaalf miljoen exemplaren verkocht in meer dan vijfentwintig talen. Hij is getrouwd, heeft twee kinderen en woont in San Diego, Californië.

Andere boeken door Kenneth Blanchard

Over Sheldon Bowles

Sheldon Bowles is een succesvol ondernemer, een bestsellerauteur die de Business Week- en New York Times-lijsten gehaald heft en een veelgevraagd spreker. Hij begon zijn carrière als verslaggever voor een krant, werd directeur van Royal Canadian Securities en daarna president-directeur van Domo Gas. Met zijn zakenpartner, senator Douglas Everett, maakte hij van dat bedrijf een van de grootste benzine distribuerende bedrijven. Terwijl de concurrenten allemaal op zelfbediening overgingen, introduceerde Domo de succesvolle 'Jump to the Pump'-service door Gung Ho medewerkers. Na zijn vertrek bij Domo zette Sheldon met drie compagnons ene kleine fabriek om in een bedrijf met een miljoenenomzet. Sheldon deelt zijn na veel ervaring verkregen inzichten omtrent wat wel en wat niet werkt met lezingenpubliek over de gehele wereld, en met de lezers van zijn met Ken Blanchard geschreven boeken 'Maak een fan van uw klant' en 'Gung Ho'. Sheldon is eens omschreven als 'een legende in de klantenservice' door Harvey MacKay, als 'een meestermotivator van medewerkers' door Bob Nelson, en als 'een onderhoudende en inspirerende spreker met een degelijke boodschap' door Kenneth Blanchard. Het publiek beleeft plezier aan zijn lezingen, wordt erdoor geïnspireerd en aangezet tot nadenken; collega's waarderen zijn passie voor win/win-denken, actie en succes; en vrienden zien n hem een man die in elke situatie zowel humor als een levensles vindt. Sheldon, zijn vrouw Penny en zijn kinderen Kingsley en Patti wonen in Winnipeg Canada.

Andere boeken door Sheldon Bowles

Inhoudsopgave

Woord vooraf

- Maak een fan van uw klant

Charlie-onderscheidingen
Over de auteurs
Beschikbare diensten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak een fan van uw klant