
Lees verder
Alexandra started in traditional strategy consultancy at McKinsey & Company, before moving on to set up the digital division at RELX (Elsevier Science) in New York, and later holding a number of senior digital management positions across the US and Europe.
Meer over de auteurs‘Make Disruption Work’ van Alexandra Jankovich en Tom Voskes is het handboek voor digitale transformatie. Veel organisaties voelen zich als een kikker in een pan met water die langzaam aan het opwarmen is. Technologiegedreven disruptie is overal; geen enkele sector lijkt gespaard te blijven. Dus als ze niet gekookt willen worden, zullen ze met een succesvolle strategie en een tactisch plan moeten komen. Maar hoe?
Gelukkig hoef je om met disruptie om te gaan geen startup te zijn. Wat je wél nodig hebt is weten hoe de winnende spelers in de nieuwe wereld werken. En vervolgens hoe je die principes kunt toepassen op je eigen klantpropositie, technologie en organisatie. Daarover gaat dit boek.
‘Met opmerkelijke eenvoud en diepe inzichten biedt dit boek een snelle handleiding voor digitale disruptie.’ – Paul Polman, voormalig CEO Unilever