Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Algemeen management Make Disruption Work
Make Disruption Work
Make Disruption Work
Alexandra Jankovich Alexandra started in traditional strategy consultancy at McKinsey & Company, before moving on to set up the digital division at RELX (Elsevier Science) in New York, and later holding a number of senior digital management positions across the US and Europe. Meer over de auteurs
Alexandra Jankovich: ‘Alleen de top kan digitale transformatie aanjagen’ Paul Groothengel 11 september 2019 Digitalisering is niet meer dan een middel om klanten beter, sneller en goedkoper te bedienen dan vroeger, stelt Alexandra Jankovich in Make Disruption Work dat ze schreef met Tom Voskes. Lees het volledige artikel
Alexandra Jankovich, Tom Voskes

Make Disruption Work

Een ceo-handboek voor digitale transformatie

Paperback Nederlands 2019 9789047012306
2 beoordelingen
Verkooppositie 584868 dagen in de top 100
Paperback | EN € 29,99 E-book | EN € 14,99 Paperback | Nederlands € 29,99
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
29,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

‘Make Disruption Work’ van Alexandra Jankovich en Tom Voskes is het handboek voor digitale transformatie. Veel organisaties voelen zich als een kikker in een pan met water die langzaam aan het opwarmen is. Technologiegedreven disruptie is overal; geen enkele sector lijkt gespaard te blijven. Dus als ze niet gekookt willen worden, zullen ze met een succesvolle strategie en een tactisch plan moeten komen. Maar hoe?

Gelukkig hoef je om met disruptie om te gaan geen startup te zijn. Wat je wél nodig hebt is weten hoe de winnende spelers in de nieuwe wereld werken. En vervolgens hoe je die principes kunt toepassen op je eigen klantpropositie, technologie en organisatie. Daarover gaat dit boek.

‘Met opmerkelijke eenvoud en diepe inzichten biedt dit boek een snelle handleiding voor digitale disruptie.’ – Paul Polman, voormalig CEO Unilever

Specificaties

ISBN13:9789047012306
Trefwoorden:verandering, Digitale transformatie, disruptie, SparkOptimus
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:128
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:17-6-2019
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (2)

Make disruption work - 'Helder en met directe adviezen'
Carla Verwijs | 9 januari 2020
Zorg dat disruptie je niet overkomt, maar laat disruptie je voordeel worden. Dat is in het kort de boodschap van het mooie boek Make Disruption Work van Alexandra Jankovich en Tom Voskes. Wat we tot nu toe aan disruptie zagen, in de retail- en reisindustrie bijvoorbeeld, is pas het begin.Lees verder
Make disruption work – Leest als een infographic
Elly Stroo Cloeck | 3 september 2019
Het mooi uitgevoerde en goed gestructureerde boek Make Disruption Work van Alexandra Jankovich & Tom Voskes laat zien hoe je je aanpast aan de klantwensen en zo zèlf disruptief wordt in plaats van weggevaagd te worden door disruptie in je branche.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
2 stemmen
2
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

interview
Alexandra Jankovich: ‘Alleen de top kan digitale transformatie aanjagen’
Paul Groothengel 11 september 2019 Digitalisering is niet meer dan een middel om klanten beter, sneller en goedkoper te bedienen dan vroeger, stelt Alexandra Jankovich in Make Disruption Work dat ze schreef met Tom Voskes. De auteurs zijn de oprichters van SparkOptimus, een adviesbureau voor digitale transformatie en disruptie.
Artikel lezen
preview
Make Disruption Work - Een ceo-handboek
Alexandra Jankovich 4 september 2019 We leven in een tijdperk van eindeloze disruptie: robots, zelfrijdende voertuigen, kunstmatige intelligentie (AI), Internet of Things (IoT), voice en blockchain. Ieder voor zich kunnen ze revolutionair zijn en gezamenlijk des te meer.
Artikel lezen
nieuws
Online papier
Bertrand Weegenaar 16 januari 2019 Vijfentwintig jaar Wired. Het magazine (en natuurlijk ook de website) dat vanaf 1993 verslag doet van nieuwe digitale trends, uitvindingen en doorbraken. Internet, het World Wide Web, de Digitale Snelweg (Maurice de Hond) was er net. Tim Berners-Lee had even daarvoor html vrijgegeven en de eerste browsers zagen het levenslicht. Of beter, een IP-adres.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Alexandra Jankovich

Alexandra started in traditional strategy consultancy at McKinsey & Company, before moving on to set up the digital division at RELX (Elsevier Science) in New York, and later holding a number of senior digital management positions across the US and Europe. As Managing Director of Lastminute.com Benelux, she took the site to the no.1 spot in six months. Alexandra holds a Masters in Business Administration, and previously conducted research in Chile for the SHV board. She is co-founder of SparkOptimus, and appears on lists like TheNextWomen100.

Andere boeken door Alexandra Jankovich

Bekijk alle boeken

Over Tom Voskes

Tom started at Proctor & Gamble in line management, before also working at McKinsey & Company — first in Amsterdam, and later Boston on the ‘Diamond’ programme for top consultants. He then headed marketing at KKR-owned Maxeda, the largest non-food retailer in the Netherlands. Tom holds a Masters in Astrophysics, and could previously be found conducting research at the ESO, also in Chile, at one of the world’s biggest observatories, and publishing on the warped layers of the outer galaxy. He is co-founder of SparkOptimus.

Andere boeken door Tom Voskes

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding: Hoe je geen gekookte kikker wordt

1. Discover: ontdek de nieuwe wereld
2. Define: definieer wat je gaat doen
3. Determine: bepaal wat je nodig hebt
4. Drive: maak het waar
5. Delight: inspireer in de nieuwe wereld

Drie casestudy's

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • New Power
    Jeremy Heimans
    New Power
    € 24,99
  • Praktisch sales- en accountmanagement
    Robin van der Werf
    Praktisch sales- en accountmanagement
    € 61,75
  • Digitaal Vermogen
    Denis Doeland
    Digitaal Vermogen
    € 24,95
  • Survivalgids voor de Digitale Jungle
    Brenno de Winter
    Survivalgids voor de Digitale Jungle
    € 19,95
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 70,95
  • Concurreren op kennis
    Erik Elgersma
    Concurreren op kennis
    € 29,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Make Disruption Work

        Make Disruption Work
        Alexandra Jankovich , Tom Voskes
        /