Lees verder
Jan Willem van den Brink en Maarten van Os vinden het mooi als het managers lukt om het beste in hun mensen naar boven te halen. Zodat hun professionals groeien in het ondernemende deel van hun werk. Want dat zorgt voor nog betere relaties met opdrachtgevers en collega’s, en de beste en leukste opdrachten.
Meer over de auteursOpdrachtgever gezocht!
Acquireren als onderdeel van je werk
Gebonden Nederlands 2010 1e druk 9789052617961Samenvatting
Wat veel professionals remt bij het actief verwerven van opdrachten, is het gevoel dat ze zichzelf opdringen. Klanten hebben er immers een hekel aan om iets aangesmeerd te krijgen. Maar ze houden wél van kwaliteit. Dat is waar dit boek over gaat: klanten helpen kwaliteit in te kopen. Met de werkwijze en tips uit dit boek vindt u sneller en effectiever goede opdrachtgevers, en wordt opdrachten verwerven een leuk onderdeel van uw werk.
'Opdrachtgever gezocht' biedt handvatten aan alle professionals die een grotere rol willen spelen in het verwerven van interessante en winstgevende opdrachten voor zichzelf en anderen. Het boek geeft antwoord op vragen als:
· Hoe komt u bij nieuwe klanten aan tafel?
· Hoe vertelt u dat u goed bent, liefst zonder op te scheppen?
· Hoe krijgt u op een prettige manier klussen uit uw netwerk?
· Wat is het alternatief voor koude acquisitie?
· Hoe voert u een plezierig en effectief koopgesprek?
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Jan Willem van den Brink
Over Maarten van Os
Inhoudsopgave
2. Terreinverkenning
3. De professional als acquisiteur
4. Aan tafel komen
5. Koopgesprek
6. Offertefase
7. Gereedschapskist
Bijlagen
Register
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan