Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Reclame en verkoop Hidden Persuasion
Hidden Persuasion
Hidden Persuasion
Marc Andrews Marc Andrews is a psychologist, art director and designer. He holds a master’s degree in Behavioural Science and a Master of Arts in Graphical/Editorial Design. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Marc Andrews, Matthijs van Leeuwen, Rick van Baaren

Hidden Persuasion

33 psychological influence techniques in advertising

Paperback Engels 2019 9789063695316
Verkooppositie 6741
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, volgende dag in huis
24,-
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur

Samenvatting

Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior?

This book analyzes advertising beyond the persuasive power of the imagery itself. It explains the psychology behind 33 effective infl uence techniques in visual persuasion and how to apply them.

The techniques range from infl uencing essentials to more obscure and insidious ones. The reader will gain deep insights into how visual means are constructed to infl uence behavior and decisionmaking on an unconscious level.

All techniques are supported by rich visual references and additional information on the psychology of behavior change. This publication is not just an eye-opener for professionals and students in the communications and design field, but also for anybody who wants to understand how our behavior is infl uenced unconsciously by advertising, social campaigns and governmental messages. The book is co-authored by leading figures in social infl uence and visual persuasion. It is designed as an accessible modern reference book for creating and understanding persuasive visual imagery. It will open your eyes, we promise!

- The psychology behind communication
- Eye-opening for professionals and the general public
- Leading authors in social influence and visual persuasion

Specificaties

ISBN13:9789063695316
Trefwoorden:marketing, reclame, adverteren
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:BIS Publishers BV
Verschijningsdatum:11-1-2019
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marc Andrews

Marc Andrews is a psychologist, art director and designer. He holds a master’s degree in Behavioural Science and a Master of Arts in Graphical/Editorial Design. In Design, he earned his master's degree (with honours) by exploring the rhetorical, semiotical, and psychological dimensions of visual argumentation. Since 2008, he has been a partner of andrews:degen (andrewsdegen.com), a creative agency for visual communication in Amsterdam. In addition, he teaches Design Psychology and Design Theory in The Netherlands, and has provided lectures and workshops on social design at several international design academies

Andere boeken door Marc Andrews

Bekijk alle boeken

Over Matthijs van Leeuwen

Dr. Matthijs van Leeuwen is coördinator van de master gedragsverandering aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Daarnaast is hij oprichter van de Behavior Change Group en wetenschappelijk adviseur bij D&B.

Andere boeken door Matthijs van Leeuwen

Bekijk alle boeken

Over Rick van Baaren

Prof. dr. Rick van Baaren is hoogleraar gedragsverandering en maatschappij aan de Radboud Universiteit Nijmegen en eigenaar van D&B, een adviesbureau gespecialiseerd in de sturing van menselijk gedrag.

Andere boeken door Rick van Baaren

Bekijk alle boeken

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Seks, humor en het Beloofde Land
    Marc Andrews
    Seks, humor en het Beloofde Land
    € 20,00
  • De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
    Marc Andrews
    De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
    € 24,50
  • Sales vanuit je Hart
    Richard van Kray
    Sales vanuit je Hart
    € 20,00
  • Pricing power
    Joris Smits
    Pricing power
    € 29,99
  • SPIN Verkooptechniek
    Neil Rackham
    SPIN Verkooptechniek
    € 24,95
  • Geef nooit korting!
    Jos Burgers
    Geef nooit korting!
    € 19,95

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hidden Persuasion

        Hidden Persuasion
        Marc Andrews , Matthijs van Leeuwen , Rick van Baaren
        /