Lees verder
Feike Cats is klantgerichtheidexpert en schrijver van 6 boeken over dit thema. Hij is bedenker van de woorden 'Klanthousiasme', "Verleuken" en "werkgeleuk". Cats wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops en inspiratiesessies. Hij helpt organisaties, profit en non-profit, die de Klantgerichtheid willen verbeteren om zodoende meer uit (bestaande) Klanten en medewerkers te halen.
Meer over Feike CatsVerleuken kan iedereen
Klanthousiasme in de praktijk
Ingenaaid Nederlands 2017 1e druk 9789082067613Samenvatting
Feike heeft in een eerder boek met succes de term Klanthousiasme geïntroduceerd. In dit nieuwe boek weet hij het alledaagse begrip “leuker maken” op te poetsen tot een nieuwe management term: “verleuken”. Hij stelt, dat als het binnen de organisatie leuk is en de Klant centraal staat, er positieve energie vrijkomt waardoor Klanten er graag zaken mee doen. Feike geeft aan de hand van vele voorbeelden praktische tips hoe je hier zelf mee aan de slag kan gaan. Ernst-jan Tak, Algemeen Directeur Klanthousiasmefabriek
Het boek is Feike Cats ten voeten uit. Zo herkenbaar en zo waar. Zo simpel en zo makkelijk toepasbaar. Van harte aanbevolen! Werner Roest, Directeur EasySecure
Een zeer inspirerend en leuk boek over hoe je door het werk leuker te maken, het werk ook beter maakt. Wij hebben daar onlangs van Feike een presentatie over gehad. Erg leuk om te doen en te beleven! Eva de Ruiter, Projectleider samenwerking en innovatie - Gemeente Stichtse Vecht
Ik heb de laatste tijd veel positieve feedback gekregen, zowel van medewerkers als Klanten. Het is zo leuk om te zien dat de opbrengsten van enthousiasme zo’n directe invloed hebben op het resultaat. Dat is niet tot in de laatste euro terug te rekenen, maar ik ondersteun de visie van Feike Cats volledig dat enthousiasme en leuk zich sneller terugbetalen dan menig manager en directeur denkt. Arrian Slingerland, Algemeen Directeur Remmerden
Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om Klanten te hebben en met Klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden klant maar naar een enthousiaste klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Bart van Onna, Advocaat / Partner - Bierens Incasso Advocaten
De snelheid waarmee Feike de link weet te leggen tussen V&D, zijn kinderen en onze dagelijkse werkzaamheden is verbazend. En bovenal dat je een spiegel wordt voorgehouden dat zelf bepaalt hoe leuk je het maakt. Het motto ‘Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf één’ is Feike op het lijf geschreven. En dit proberen wij nu elke dag zelf ook toe te passen. Ruud van der Marel, Directeur - Snelle Vliet Touringcars
Voor meerdere van onze (gemeente-)Klanten ondersteunt Feike bij de invoering van onze oplossingen op het gebied van zaakgericht werken en Klantcontact. Met zijn humoristische voorbeelden neemt hij de Klant mee in de organisatieverandering. IT-trainers en eindgebruikers zijn zeer enthousiast. Onze implementaties worden nu ook als LEUK! ervaren. En dat is beslist dankzij Feike z’n inzet gerealiseerd. Logisch dat ik dit boek van harte aanbeveel! Patrick Talen, Regiomanager Decos Information Solutions
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Feike Cats
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan