Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Verleuken kan iedereen

Klanthousiasme in de praktijk

Ingenaaid Nederlands 2017 1e druk 9789082067613
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen

Samenvatting

Feike heeft in een eerder boek met succes de term Klanthousiasme geïntroduceerd. In dit nieuwe boek weet hij het alledaagse begrip “leuker maken” op te poetsen tot een nieuwe management term: “verleuken”. Hij stelt, dat als het binnen de organisatie leuk is en de Klant centraal staat, er positieve energie vrijkomt waardoor Klanten er graag zaken mee doen. Feike geeft aan de hand van vele voorbeelden praktische tips hoe je hier zelf mee aan de slag kan gaan. Ernst-jan Tak, Algemeen Directeur Klanthousiasmefabriek

Het boek is Feike Cats ten voeten uit. Zo herkenbaar en zo waar. Zo simpel en zo makkelijk toepasbaar. Van harte aanbevolen! Werner Roest, Directeur EasySecure

Een zeer inspirerend en leuk boek over hoe je door het werk leuker te maken, het werk ook beter maakt. Wij hebben daar onlangs van Feike een presentatie over gehad. Erg leuk om te doen en te beleven! Eva de Ruiter, Projectleider samenwerking en innovatie - Gemeente Stichtse Vecht

Ik heb de laatste tijd veel positieve feedback gekregen, zowel van medewerkers als Klanten. Het is zo leuk om te zien dat de opbrengsten van enthousiasme zo’n directe invloed hebben op het resultaat. Dat is niet tot in de laatste euro terug te rekenen, maar ik ondersteun de visie van Feike Cats volledig dat enthousiasme en leuk zich sneller terugbetalen dan menig manager en directeur denkt. Arrian Slingerland, Algemeen Directeur Remmerden

Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om Klanten te hebben en met Klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden klant maar naar een enthousiaste klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Bart van Onna, Advocaat / Partner - Bierens Incasso Advocaten

De snelheid waarmee Feike de link weet te leggen tussen V&D, zijn kinderen en onze dagelijkse werkzaamheden is verbazend. En bovenal dat je een spiegel wordt voorgehouden dat zelf bepaalt hoe leuk je het maakt. Het motto ‘Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf één’ is Feike op het lijf geschreven. En dit proberen wij nu elke dag zelf ook toe te passen. Ruud van der Marel, Directeur - Snelle Vliet Touringcars

Voor meerdere van onze (gemeente-)Klanten ondersteunt Feike bij de invoering van onze oplossingen op het gebied van zaakgericht werken en Klantcontact. Met zijn humoristische voorbeelden neemt hij de Klant mee in de organisatieverandering. IT-trainers en eindgebruikers zijn zeer enthousiast. Onze implementaties worden nu ook als LEUK! ervaren. En dat is beslist dankzij Feike z’n inzet gerealiseerd. Logisch dat ik dit boek van harte aanbeveel! Patrick Talen, Regiomanager Decos Information Solutions

Specificaties

ISBN13:9789082067613
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:152
Druk:1
Verschijningsdatum:31-3-2017
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Verleuken kan iedereen - 'De moeite waard'
Jos Burgers | 9 november 2017
Even een waarschuwing vooraf. Deze recensie is misschien niet 100% objectief. Ik ben namelijk al jaren fan van het werk van mijn vriend en collega-auteur en -spreker Feike Cats en zijn visie op klantgerichtheid.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
2 stemmen
1
1
0
0
0

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Klanten op de eerste plaats
Bertrand Weegenaar 30 oktober 2017 Elk pakketje dat voor mij als jurylid van het Managementboek van het Jaar binnenkomt, bevat wel één of meerdere boeken over klanten. Klantenbeleving kent vele vormen, brillen, viewpoints en gedaanten. Voor de gewone man, de grotere organisatie, organisatieonderdeel of -type. Een greep uit het aanbod.
preview
Verleuken kan iedereen - Klanthousiasme in de praktijk
Feike Cats 31 maart 2017 Hoe komt het toch dat het in bijna elke organisatie in Nederland gaat over verbeteren? Hoe motiverend is het als je altijd hoort dat het beter kan? Dat is toch niet leuk? Het is tijd om het over een andere boeg te gooien. Daarom lanceer ik het eerste boek over ‘verleuken’.

Over Feike Cats

Klanthousiasme- en Verleukerexpert Feike Cats is directeur van Houden van Klanten en schrijver van 6 boeken. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van inspiratiesessies en workshops. Tevens ondersteunt hij organisaties die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en medewerkers. Feike maakt daarbij gebruik van Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit Klanten én medewerkers te halen. Verleuken heeft volgens Feike niet alleen te maken met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht. Het is de perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én te houden. Hij ziet Verleuken als perfect middel om het doel (Klanthousiasme) te realiseren. Feike Cats is schrijver van de boeken Theorie bestaat niet (2004), Het inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013), Verleuken kan iedereen (2017), 365 dagen Klanthousiasme (2018), Klanthousiasme komt van binnen (2021) en Klanthousiast Inspireren en Motiveren (2023). Cats gelooft heilig dat enthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Enthousiaste medewerkers en Klanten zijn loyaal. Ze zorgen niet alleen voor nieuwe collega's en omzet, maar verlagen het verzuim en verhogen de efficiency. Wie wil dat nou niet?  

Andere boeken door Feike Cats

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verleuken kan iedereen