Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Internet en social media Verleiden op internet
Verleiden op internet
Verleiden op internet
Aartjan van Erkel online copywriter, auteur en trainer Meer over Aartjan van Erkel
Gratis online seminar met Aartjan van Erkel - Op 7 juli Justin van Lopik 5 july 2016 Op 7 juli 2016 verschijnt Maak ze gek!, het nieuwe boek van Aartjan van Erkel. Hij schreef eerder ook de bestseller Verleiden op internet. Exclusief voor Managementboek geeft de auteur op donderdag 7 juli een gratis online training. Lees het volledige artikel
Aartjan van Erkel

Verleiden op internet

Hoe maak je een website onweerstaanbaar?

Paperback Nederlands 2011 9789089650726
72 beoordelingen
10
Voormalig #2Totaal 1 dag
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 10299533 dagen in de top 100
Paperback | NL € 21,99 E-book | NL € 16,99
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
21,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Online klanten voelen direct aan of u hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op uw website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of u ze ooit nog terugziet. In 'Verleiden op internet' laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op uw site. Bezoekers laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische 'knopjes' waar u op kunt drukken om uw klanten onbewust te beïnvloeden.

'Verleiden op internet' geeft u eenvoudige, maar krachtige overtuigingstechnieken om het rendement van uw site te verhogen. Aartjan van Erkel bespreekt homepages, productpagina's, tekstpagina's, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is. Door de vele praktische tips en voorbeelden komt u op ideeën om uw eigen site te verbeteren en zo het aantal aanvragen, inschrijvingen, reserveringen of bestellingen te verhogen. Vaak kan dat simpelweg door uw teksten of beeldmateriaal te veranderen, dus zonder technische aanpassingen. Daarmee is dit een onmisbaar boek voor iedereen die zich met websites bezighoudt!

Specificaties

ISBN13:9789089650726
Trefwoorden:internet, webdesign, taal, psychologie, grafisch
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:232
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:6
Verschijningsdatum:2-2-2017
Hoofdrubriek:Internet en social media

Expertrecensies (2)

Dorien van Doorn | 22 juni 2011
'Verleiden op internet' van Aartjan van Erkel bevat een onophoudelijke stroom van adviezen voor de inrichting van je website. Veel hiervan ligt voor de hand, maar de expliciete benoeming van voor de handliggende zaken is nooit zo makkelijk als het lijkt.Lees verder
Verleiden op het internet
Michel Hoetmer | 31 mei 2011
Het boek Verleiden op internet van Aartjan van Erkel begint geheel in internetstijl met ‘skip intro’. U kent het vast nog wel uit vooral de eerste jaren van het internettijdperk. Iedereen bouwde geweldige grafisch vormgegeven websites met fonkelende introductiepagina's die je meestal tot in de tenen toe verveelden.Lees verder

Lezersrecensies

4.7 van de 5
72 stemmen
57
11
3
1
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
Gratis online seminar met Aartjan van Erkel - Op 7 juli
Justin van Lopik 5 juli 2016 Op 7 juli 2016 verschijnt Maak ze gek!, het nieuwe boek van Aartjan van Erkel. Hij schreef eerder ook de bestseller Verleiden op internet. Exclusief voor Managementboek geeft de auteur op donderdag 7 juli een online training, waar iedereen zich gratis voor kan aanmelden.
Artikel lezen
interview
Aartjan van Erkel: In de beperking toont zich de websitebouwer
Paul Groothengel 25 april 2013 Wat hebben websites als marktplaats.nl en booking.com gemeen? Ze zijn simpel en succesvol. Ze maken deel uit van een kleine voorhoede, die ver voor ligt op een groot peloton van matige, ondoorgrondelijke en te overdadige websites, die eerder irritatie dan extra afzet opleveren. Hoe je websites verbetert, beschrijft internetcopywriter Aartjan van Erkel in Verleiden op internet.
Artikel lezen
achtergrond
Doe niet zo deftig
Aartjan van Erkel 20 mei 2011
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is online copywriter, spreker en trainer. Hij helpt ondernemers om meer te verkopen op internet door beter te worden in copywriting, zelfs als ze niet kunnen schrijven. Op zijn blog http://www.schrijvenvoorinternet.nl geeft hij gratis tips voor je website. Hij is de auteur van de bestseller bestseller Verleiden op internet en van Maak ze gek!

Andere boeken door Aartjan van Erkel

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Skip intro

Deel 1: Maak je homepage klaar voor vliegensvlug zakendoen

Zeg nooit welkom
Zet een informatieve intro op je homepage

Waar is de banaan?
Vergeet de call to action niet

Waar ben ik?
Doorstaat jouw homepage de blinddoektest?

Leg landingsbanen aan
Maak de toptaken op je website extra makkelijk

Zorg dat het klikt
Schrijf bijschriften voor meer doorkliks op buttons

Wit mag
Webdesigntips: zorg voor rust en overzicht

Deze site begrijpt mij!
Herken het gedrag van je bezoeker

Deel 2: Verleid én scoor met je product-pagina's

Raak schieten met bullets
Maak killers van jouw unique sellingpoints

Kijken, kijken, niet wel kopen
Win vertrouwen en voorkom dat je klanten weglopen

Onzichtbaar vangnet
Haal klanten binnen met wederkerigheid

Nog twee exemplaren in voorraad
Wat schaars is, verkoopt beter

Als er één hek van de dam is, volgen er meer
Noem aantallen om mensen onbewust te overtuigen

Vergeet nooit meer je trouwdag
Verliezen prikkelt veel meer dan winnen

Foto's die werken op websites
Verhoog je conversie met slimme fotografie

Woorden zeggen soms meer dan duizend plaatjes
Verhoog de gebruikersvriendelijkheid van je site

Deel 3: Schrijf leesbare tekstpagina's, internetstijl

Gooi niet met bakstenen
Schrijftechnieken om webpagina's scanbaar te maken

Lik hier
Stop met het schrijven van zinloze hyperlinks

Doe niet zo deftig!
De hersenen letten beter op als je in spreektaal schrijft

Mensen onthouden maar één ding
Gebruik de eeuwenoude kracht van het verhaal

Je klanten zijn slimmer dan eenden – maar niet veel
Waarom mensen lijstjes fijn vinden, behalve als ze te lang zijn

We leven niet meer in de pruikentijd
Schrijf je voorwaarden in gewonemensentaal

Geloof niet altijd je webbouwer
Ontdek wat klanten op internet willen

Deel 4: Sluit de deal met je webformulier

Is jouw formulier een zwart gat?
Vertel van tevoren wat je klant kan verwachten

Noem je formulier géén formulier
Schrijf motiverende teksten voor je webformulieren

Betoveren tot de bedankpagina
Geheimen van verleiding voor online transacties

Alle mensen zijn twijfelaars
Ontwerp de ideale online verkoopdialoog

Literatuur

Dank

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Check je webtekst
    Eric Tiggeler
    Check je webtekst
    € 17,95
  • Digitale verleiding
    Maurits Kaptein
    Digitale verleiding
    € 24,99
  • Handboek Zoekmachinemarketing
    Keesjan Deelstra
    Handboek Zoekmachinemarketing
    € 39,99
  • Hooked - Hoe je mensen verslingerd maakt aan je product
    Nir Eyal
    Hooked - Hoe je mensen verslingerd maakt aan je product
    € 24,99
  • Het enige boek over merken dat je nodig hebt
    Michiel Maandag
    Het enige boek over merken dat je nodig hebt
    € 17,50
  • Handboek Usability
    Peter Kassenaar
    Handboek Usability
    € 34,90

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verleiden op internet

        Verleiden op internet
        Aartjan van Erkel
        /