Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Influencers

Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2017 9789401442640
Niet meer leverbaar.
21,99

Samenvatting

Eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst voor de Europese markt

De gebundelde krachten binnenin een bedrijf vormen, net als bij het hout van een haardvuur, de solide basis van een onderneming. Maar die zijn niet genoeg om een bedrijf succesvol te maken. Wat elk bedrijf nodig heeft is een plan om zijn influencers te vinden die het vuur doen ontvlammen.

In 'Influencers' leren beslissingsnemers maar ook uitvoerende marketeers hoe ze een influencer strategy omzetten in de praktijk en ontdekken influencers hoe ze duurzame relaties opbouwen met toonaangevende bedrijven. Influencers is zo het eerste boek dat de onderbelichte influencer marketing in Europa helder in kaart brengt.

Specificaties

ISBN13:9789401442640
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:200
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:9-3-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Influencers
Sophie van den Heuvel | 14 september 2017
Influencers van Carole Lamarque neemt je op eenvoudige wijze mee op pad in het onderwerp Influencer marketing. Het boek begint met uitleg van het begrip influencer marketing. Daarna gaat de auteur in op de strategie en vervolgend op het concrete actieterrein wie wat doet.Lees verder
Influencers - Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?
Aukje Adams | 5 juli 2017
Influencers zijn overal, deze content creators beïnvloeden het publiek met berichten over dingen waar ze zelf enthousiast over zijn. Mijn eerste indruk van Influencers is een spannende sfeer en een hoge attentiewaarde. Het maakt me nieuwsgierig naar de inhoud.Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
2
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017
Karin de Zwaan 3 november 2017 Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn 10 boeken genomineerd.
interview
Carole Lamarque: ‘Influencers nemen je baby over en kleden het anders aan’
Ger Post 17 mei 2017 Influencer marketing is trending. Maar waar vind je Influencers en hoe kun je via hen een boodschap verspreiden? Carole Lamarque schreef Influencers: ‘Je kunt influencers niet aan of uit zetten als dat jou uitkomt.’
preview
Influencers - Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken zij de vlam?
Carole Lamarque 1 maart 2017 Influencer marketing is trending. Dat kun je zelfs letterlijk nemen. In Google Trends krijgt het begrip het label ‘Breakout’, wat betekent dat de wereldwijde interesse in influencer marketing de afgelopen tijd met meer dan 5000% is gestegen.

Over Carole Lamarque

Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.

Andere boeken door Carole Lamarque

Inhoudsopgave

Vooraf

1. Influencer marketing: wat en waarom? INFLUENCER MARKETING: WAT EN WAAROM?
2. Hoe zien influencers eruit?
3. Bepaal je influencermarketingstrategie
4. Naar het front: verken je actieterrein
5. Wie doet wat waarme: taakverdeling en tools
6. Connect the dots: content… influencers… timing
7. Creatie en distributie
8. Werk aan je relatie

Slotwoord
Dankwoord
Eindnoten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Influencers