Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Inclusieve communicatie

Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2021 9789463372893
Verkooppositie 1849
Direct te downloaden

Samenvatting

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken.

Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen.

'Inclusieve communicatie' is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.

Specificaties

ISBN13:9789463372893
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Uitgever:Pelckmans Pro
Druk:1
Verschijningsdatum:20-4-2021

Expertrecensies (1)

Inclusieve communicatie - 'Beeld van inclusieve strategieën in de praktijk'
Franca Gribnau | 29 juli 2021
Inclusieve communicatie is relevant voor overheden, maatschappelijke organisaties en bedrijfsleven. Maar wat is de waarde ervan? Welke kansen of beperkingen komen organisaties tegen? En hoe zet je inclusieve communicatie op, zodat het positief bijdraagt aan toegankelijkheid, (h)erkenning en begrip van jouw doelpubliek?Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Inclusieve communicatie - Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken
Hanan Challouki 2 juni 2021 Dagelijks worden we geconfronteerd met de gevolgen van communicatie die allesbehalve inclusief is. Zo bereiken heel wat overheden, bedrijven en organisaties een deel van de samenleving niet. Inclusieve communicatie is dan ook niet vanzelfsprekend en vergt heel wat werk.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Hanan Challouki

Hanan Challouki is de oprichtster van Inclusify, het bedrijf dat zich focust op inclusieve strategieën en campagnes. Ze werkte al samen met bedrijven als Google, Brussels Airport, Telenet en BNP Paribas en werd voor haar innovatieve strategieën in 2018 beloond met een plek in de prestigieuze lijst van Forbes 30under30.

Andere boeken door Hanan Challouki

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding 11

1 Waarom inclusief communiceren? 17
2 Wat is inclusieve communicatie? 37
3 Wat is inclusieve communicatie niet? 65
4 De drie waarden van inclusieve communicatie 81
5 Ook voor interne doeleinden 95
6 De drempels om aan de slag te gaan 113
7 Inclusieve communicatie is het werk van pioniers 127

Dankwoord 129
Eindnoten 131

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Inclusieve communicatie