
Lees verder
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
Meer over Steven Van BelleghemShortlist Managementboek van het Jaar 2021
Bekijk de genomineerden >
Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie, quantum computing en robotica mogelijkheden bieden die verder gaan dan alleen gebruiksgemak creëren?
Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten. De komende jaren zullen bedrijven een
actieve rol moeten spelen in de 'life journey' van klanten: dromen mee helpen uitkomen en problemen in het dagelijks leven wegnemen. Daarnaast kijken klanten meer naar bedrijven dan naar overheden om maatschappelijke problemen zoals klimaat, gezondheidszorg en mobiliteit aan te pakken.
Als je bedrijf erin slaagt een goed werkende digitale dienstverlening aan te bieden, een levenspartner van klanten te worden en mee een oplossing te zijn voor maatschappelijke uitdagingen, dan bouw je ‘an offer you can’t refuse’.
Steven Van Belleghem is een internationaal keynotespreker. Hij is parttime marketingprofessor aan Vlerick Business School en gastdocent aan London Business School. Daarnaast is hij partner van inspiratiebedrijf nexxworks en medeoprichter van contentcreatiebureau Snackbytes. Hij is bestuurder bij Plan International België.
'Ik word enthousiast over de vele inzichten en ideeën uit Steven zijn nieuwe klantenmodel, maar in dit boek gaat hij verder dan alleen de klant. Hij heeft zijn hele klantenmodel ook aangepast aan de leefwereld van de medewerkers, wat volgens mij dé sleutel is tot succesvolle implementatie van klantentevredenheid. Dit nieuwe boek is een echte must-read voor iedereen die van klanten houdt.' - Inge Smidts, CEO Cable & Wireless at Liberty Latin America
'Steven legt de lat hoger in dit boek. Voor zichzelf, maar ook voor de lezer. De uitdaging die we meekrijgen is niet min, maar ze is wel de meest relevante voor vandaag. Want wie de klant helpt in zijn doelstellingen en tegelijk de wereld verbetert, die creëert een echte "offer we can’t refuse".' - Prof. Dr. Marion Debruyne, Decaan Vlerick Business School
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken