Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The offer you can’t refuse

Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?

Gebonden Nederlands 2020
Verkooppositie 1077
Nog niet verschenen, verwacht op 20‑10‑2020
29,99

Samenvatting

Het afgelopen decennium hebben nieuwe technologieën een nieuwe standaard gecreëerd op het gebied van customer experience. Klanten verwachten gebruiksgemak, vriendelijke en empathische medewerkers, omnichanneldiensten en een scherpe prijs. Maar hoewel 5G, quantum computing, robotics en AI een bepalende rol blijven spelen in de verwachtingen van klanten, is gebruiksgemak alleen niet meer voldoende om hun loyaliteit te behouden.

De wereld staat voor grotere uitdagingen dan ooit: klimaatverandering, tekorten in de gezondheidszorg, te weinig budget voor overheden… Onzichtbare en automatische interfaces worden een noodzaak, maar bedrijven zullen een actievere rol moeten gaan spelen in de life
journey van klanten.

Hoe kun je als bedrijf de problemen in het dagelijks leven van je klant wegnemen en zijn dromen helpen uitkomen? De combinatie van automatisering, een partner willen zijn in het leven van je klanten en concrete maatschappelijke problemen oplossen, is de enige manier om als bedrijf het komende decennium succesvol te zijn. De combinatie van al deze elementen biedt de consument ‘an offer they can’t refuse’.

- Van de auteur van 'When digital becomes human' en 'Customers the day after tomorrow'.
- Meer dan 120.000 exemplaren van zijn boeken verkocht. Ze zijn vertaald in zeven talen.

Specificaties

ISBN13:9789492873057
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Steven Van Belleghem

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van 'De Conversation Manager' (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), 'De Conversation Company' en 'When digital becomes human'. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Andere boeken door Steven Van Belleghem

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The offer you can’t refuse