Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Bovenscheidend vermogen

Hoe jouw merk het verschil kan maken

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 1e druk 9789492221407
Direct te downloaden

Samenvatting

Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken.

De auteur neemt je in dit boek mee op een inspirerende analyse van het Bovenscheidend Vermogen van merken. Wat is bovenscheidend vermogen, waarom is het belangrijk en wat zijn de criteria? Hij behandelt bedrijven met en zonder bovenscheidend vermogen, en geeft de lezer de tools en tips om zelf bovenscheidend vermogen te creëren.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789492221407
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:122
Druk:1
Verschijningsdatum:8-3-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Bovenscheidend vermogen - Hoe jouw merk het verschil kan maken
Hanneke Tinor-Centi | 23 maart 2017
Wat maakt bepaalde merken bijzonder en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Volgens Adriaan Oomen is dat het Bovenscheidend vermogen ofwel datgene waardoor en waarmee het ene merk zich positief onderscheidt van andere merken.
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
4 stemmen
3
1
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
Bovenscheidend vermogen - Hoe jouw merk het verschil kan maken
Adriaan Oomen 9 maart 2017 Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Adriaan Oomen schreef er een boek over. Een preview.

Over Adriaan Oomen

Drs. Adriaan Oomen is 'founding partner' van ADDFOCUS dat is gespecialiseerd in het ontwikkelen van het Bovenscheidend Vermogen van merken en producten. Oomen studeerde Communicatiewetenschappen met Marketing als specialisatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen en later Management & Organisation bij TIAS. Hij heeft bijna 30 jaar ervaring als marketeer en merketeer bij o.a. PostNL, Reaal Verzekeringen en Rabobank Nederland. Bij de Rabobank won hij vrijwel alle grote reclame prijzen met de succesvolle Jochem de Bruin-campagne. Sinds 2007 is hij eigenaar van ADDFOCUS en helpt hij merken bij het bepalen van duurzaam Bovenscheidend Vermogen. Adriaan schreef eerder het boek 'Hebbes!' dat in 2012 is verschenen.

Andere boeken door Adriaan Oomen

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

Deel 1: Wat is het Bovenscheidend Vermogen van merken?
1. Wat is Bovenscheidend Vermogen?
2. Waarom is het belangrijk om je als merk te bovenscheiden?
3. Wat zijn de criteria voor Bovenscheidend Vermogen?

Deel 2: Bovenscheidend Vermogen bepalen
4. De drie B’s: Behoefte – Belofte – Bewijs
5. De Gouden Cirkel
6. De nieuwe marketing-P van ‘Purpose’

Deel 3: Bovenscheidend Vermogen realiseren
7. Zeg wat je doet
8. Doe wat je zegt
9. Het begint bij jou

Dankwoord
Inspiratie

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bovenscheidend vermogen