Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Why Your Customer Experience Program Will Fail

... and 7 proven ways to avoid it

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2023 9789493202214
Verkooppositie 870Hoogste positie: 109
Direct te downloaden

Samenvatting

Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Lees dit boek om ervoor te zorgen dat jouw programma tot de 7% behoort die wél slaagt.

Of je nu net pas begint met CX of al een strategie hebt geïmplementeerd maar worstelt om meetbare resultaten te boeken, dit boek geeft je een bewezen recept om de grootste fouten te vermijden. De auteurs hebben die namelijk al voor je gemaakt.

Ze beschrijven 7 bewezen manieren om ervoor te zorgen dat jouw CX-programma een meetbare impact heeft:
1. Het belang van cultuur niet onderschatten
2. Het concurrentievoordeel van authenticiteit gebruiken
3. Niet alleen CX maar ook de employee experience verbeteren
4. Duidelijke keuzes maken in jouw CX-strategie
5. Leiderschap commitment voor CX creëren
6. De business case van CX bewijzen
7. CX combineren met operational excellence

Het boek is een praktische gids vol concrete voorbeelden en best practices, met inspirerende en bewezen strategieën voor verschillende branches, zowel B2B als B2C. Verder bevat het boek stappenplannen die je morgen al kunt toepassen. Implementeer de tips uit dit boek om jouw impact te vergroten, betekenisvolle, klantbelevingen te ontwerpen die blijvend zijn, en daarmee jouw doelen sneller en op een duurzamere manier te bereiken.

“Most companies have great CX intentions, but way too often those intentions don’t seem to leave the PowerPoint deck. In this book, you will find concrete tips and advice to change your intentions into world class execution.” – Steven Van Belleghem

“This book is a must-read for all CX professionals out there. Learn from these two customer experience leaders, who have been there and done that in the world of CX and have the scars and stars to show for it. They honestly share the mistakes they made and how they relentlessly kept going.” - Nienke Bloem

Specificaties

ISBN13:9789493202214
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:180
Uitgever:Warden Press
Druk:1
Verschijningsdatum:16-1-2023
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
3 stemmen
3
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Why Your Customer Experience Program Will Fail 
Friederike Niehoff 11 januari 2023 Wist je dat 93% van alle CX-programma’s mislukken? In ons nieuwe boek ‘Why Your Customer Experience Program Will Fail’ onderzoeken we waardoor dat komt en geven we concrete tips om de meest gemaakte fouten te voorkomen.

Over Friederike Niehoff

Friederike Niehoff is een Certified Customer Experience Professional (CCXP) met meer dan 10 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen met één duidelijke rode draad: begrijpen wat menselijk gedrag werkelijk drijft. Na het behalen van een Master of Science in Economic & Consumer Psychology aan de Universiteit Leiden, werkte ze voor bedrijven in de V.S., Duitsland en Nederland in verschillende branches. Ze is nu zelfstandig CX-consultant en interim-manager. Fotografie: Rin Hortulanus

Andere boeken door Friederike Niehoff

Over Aleksandra Pilniak

Aleksandra Pilniak is Hofstede Certified Practitioner in Organizational Culture en jurylid bij de International CX Awards. Ze coacht anderen al haar hele leven en houdt ervan mensen samen te brengen en hen in staat te stellen te groeien. Ze is opgegroeid in Polen, heeft in Italië gestudeerd en woont in Nederland, waardoor ze een echte expert is geworden als het gaat om culturele verschillen en het managen van internationale CX communities. Fotografie: Rin Hortulanus

Andere boeken door Aleksandra Pilniak

Inhoudsopgave

Dedication
Foreword by Nienke Bloem
Preface
Introduction: Brain or Heart?

1. Use The Competitive Advantage of Authenticity
Time to Get Real
A Lesson on Transparency
The Speed of Trust
Don’t Be Like Amazon

2. Understand Your Organizational Culture
Good Culture, Bad Culture
Culture Still Eats Strategy for Breakfast
The Social Science
Managing Cross-Cultural Differences
Culture As A Strategic Matter
How to Build a CX Community
Using Your Culture in a Consistent Way

3. Work on CX While Also Improving EX
Employee What?
The Business Value of Employee Experience
EX is Not Only HR
How Happy Employees Make Happy Customers (and Happy Stakeholders)
Continuously Ask for Feedback
Know Your Moments of Truth
The Power of Appreciation

4. Make Clear Choices in Your CX Strategy
Be a CX Essentialist
How Far Up Do You Dare To Go?
Manage Your Strategy
Translate Your Strategy To Promises
No Sustainable Transformation Without Change Management

5. Prove the CX Business Case
The Relevant Research Method for Your Goal
Do Customers Know What They Want?
Analyzing and Reporting
Snake Pits and Other Rookie Mistakes to Avoid
Closing the Feedback Loop
The Actual Business Case

6. Get Leadership Commitment
The Curse of Knowledge
Creative Ways to Involve Leadership
Chief Customer Officer?
Experience Leadership Competencies

7. Marry CX and Operational Excellence
Lean Management and Experience Management: A Happy Marriage?
Time Well Saved Versus Time Well Spent
Innovation and Design Thinking
Journey Mapping
Personas

Outro: Brain and Heart!
Appreciation
Bibliography

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Why Your Customer Experience Program Will Fail