Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nummer 1

Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven

Audio-download Mp3 Nederlands 2022 9789462554801
1
Voormalig Nr. 1Totaal 46 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 906Hoogste positie: 1
Direct te downloaden

Samenvatting

Met gratis audioboek, voorgelezen door de auteur

Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er
nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé?

Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Maak je artikelen, je advertenties en je nieuwsbrieven entertaining. Zodat je klanten geen genoeg van jou kunnen krijgen. Stop met teachen, begin met teasen!

In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je een superster wordt in jouw markt met onorthodoxe marketing:
• Hoe je kapt met brave marketing waardoor klanten geeuwend afhaken
• Hoe je nieuwsbrieven schrijft die je klanten hilarisch vinden maar die je concurrenten niet durven te schrijven
• Hoe je klanten charmeert tot op het bot door meer personality in je copywriting te leggen
• Hoe je een sterrenstatus creëert met een minimaal marketingbudget
• Hoe je boeken, trainingen en andere content verslavend maakt
• Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen.

Specificaties

ISBN13:9789462554801
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Aantal pagina's:192
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:25-1-2022
ISSN:

Expertrecensies (3)

Nummer 1 - ‘Bijzonder bruikbaar’
Daniëlle de Jonge | 17 maart 2022
Heerlijk verfrissend! En een tikkeltje rebels. Dat ook, heel fijn. De nieuwe blik op hoe je in beeld kunt blijven bij klanten die Aartjan van Erkel beschrijft in ‘Nummer 1’ is de ideale manier om jezelf te onderscheiden. 
Lees verder
Nummer 1 - ‘Een lading waardevolle tips’
Henk Jan Kamsteeg | 2 maart 2022
Weinig zo belangrijk voor een gezond bedrijf als effectieve marketing. Aartjan van Erkel helpt je graag nummer 1 te worden in jouw markt. Omdat er maar een nummer 1 kan zijn, is dit natuurlijk niet voor iedereen haalbaar. Maar met zijn tips kunnen we allemaal in ieder geval een eind komen.
Lees verder
Nummer 1 - ‘Iedere ondernemer zou dit boek moeten lezen’
Mylene Bouwman | 21 februari 2022
Aartjan van Erkel, de man die iedere dag mailt. En in een labjas het podium opkomt om te spreken over copywriting. Een ondernemer die je niet zomaar vergeet. En dat is een van de belangrijkste redenen om zijn nieuwste boek 'Nummer 1' te lezen.  
Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
34 stemmen
33
0
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

interview
Onder de bullshitradar gaan mensen je opeens wél lezen
Bas Hakker 14 februari 2022 Aartjan van Erkel schreef met 'Nummer 1' een boek over hoe je als ondernemer kan uitgroeien tot de grootste held in jouw sector. De oplossing ontdekte hij zelf toen zijn marketingmachine stuk raakte; minder teachen en meer entertainen.
preview
Nummer 1 - Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
Aartjan van Erkel 25 januari 2022 Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen, is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers, of entertainers? Dus je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing?

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland, en auteur van twee business-bestsellers, waaronder ‘MAAK ZE GEK!’ - het bestverkochte managementboek van het jaar. Hij leert ondernemers die experts zijn in hun vakgebied hoe ze de bekendste naam worden in hun markt, en klanten voor het leven krijgen. Duizenden dienstverleners lezen zijn dagelijkse politiek incorrecte marketing-mail.

Andere boeken door Aartjan van Erkel

Inhoudsopgave

Lees dit boek als je marketing niet werkt 15

1 De beste is meestal niet de bekendste
De echte reden dat je nog niet de nummer 1 in je markt bent
Heeft een andere ondernemer een grotere naamsbekendheid dan jij, maar is het een pannenkoek? Hoe jij de hoge status krijgt in je markt die je eigenlijk verdient. 21

2 Ben jij leuker dan je marketing?
Waarom je ongeïnteresseerd overkomt als je marketing te braaf is
Saaie marketing is een epidemie. Ontdek de twee redenen dat jouw marketing nu waarschijnlijk een stuk braver overkomt dan jij in het echt bent. 27

3 Check hoeveel personality er in je marketing zit
Ben jij een klein bruin vogeltje of een wilde papegaai?
Hoe fascinerend ben je op dit moment voor je klanten? Check negen dingen waaraan je kunt zien hoeveel personality je aan de buitenwereld laat zien in je marketing. 37

4 Stop met statusverlagende marketing
Hoe je een celebrity wordt in je markt door klanten te geven waar ze verslaafd aan zijn
Je kennis delen in je contentmarketing is saai en voorspelbaar geworden. Hoe je vanaf nu klanten charmeert door te stoppen met teachen en te beginnen met teasen. 53

5 Stuur leukerdere mails naar je klanten
De formule om je e-mailnieuwsbrieven ‘epic’ te maken
Zes manieren om te teasen in je e-mailnieuwsbrieven, zodat klanten geen genoeg van je kunnen krijgen. 67

6 Los al je marketingproblemen in één keer op met entertainment
Tien redenen waarom het tijd is om je marketing leuker te maken
Ben je een beetje klaar met marketing? Check wat tien veelvoorkomende problemen zijn waardoor ondernemers marketingmoe zijn, en hoe je die in één keer oplost. 113

7 Probeer om je klanten nee te laten zeggen
Bevrijd jezelf van ontevreden klanten, klagers en zeikerds door wegjaagmarketing
Vier sluwe manieren om niet-ideale klanten nee te laten zeggen, zodat je alleen nog de lucratiefste klanten aantrekt. 135

8 Maak van jezelf een marketingpersonage
Hoe je klanten fascineert, zodat ze jarenlang of zelfs decennialang geld blijven uitgeven
De meest gebingede series op Netflix zijn populair dankzij de personages. Maak daarom een onvergetelijk marketingpersonage van jezelf, dat verslavend is voor je klanten. 147

9 Hoe je geen klanten meer krijgt, maar volgelingen
Waarom religies al tweeduizend jaar succes hebben met gedragsverandering en wat je daarvan kunt leren
Ontdek drie formules voor permanente gedragsverandering die gebruikt worden door de wereldreligies: de succesvolste gedragsveranderaars uit de geschiedenis van de mensheid. 165

Go go go! 183
Dank 187
Over Aartjan van Erkel 189
Literatuur 191

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Nummer 1