Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-Books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Economie WEconomy
WEconomy
Craig Kielburger

Craig Kileburger is a New York Times bestselling author who has written twelve books. He co-founded WE Charity, lifting more than one million people from poverty.

Meer over de auteurs
Craig Kielburger, Holly Branson, Marc Kielburger

WEconomy

You Can Find Meaning, Make A Living, and Change the World

Gebonden Engels 2018 1e druk 9781119447795
Verkooppositie 4213Hoogste positie: 4213
Dit product is uitverkocht
39,43
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Your guide to ‘Business with Benefits'... for All!

Foreword by Sandberg, Epilogue by Sir Richard Branson

Purpose and profit are powerful human motivators. Combined, this power can change the world.
WEconomy is your guidebook to the greatest evolution in business since the assembly line. Discover the secret to achieving purpose with profit in your career and company, all while driving positive impact.

Do you crave more meaning in your job? This book is your roadmap. Are you seeking to inspire employees? CEOs are discovering that purpose is the key to increasing productivity and retaining top performers. If you’re in sales, unleash the power of purpose to inspire customers to be passionate brand ambassadors. If you are an aspiring social entrepreneur, learn how to massively scale your mission.

Get paid to change the world - who wouldn’t want to be the person doing that?
Uncover the methods of megastars like Oprah Winfrey, Earvin 'Magic' Johnson, and Sir Richard Branson, who make the world a better place through purposeful-and highly successful-business strategies. The stellar authorial team share in candid detail, the setbacks and achievements they experienced building successful enterprises and charities-with purpose.

With the tips inside this book, you, your business, or your charity can:
- Find a cause that drives you and your career goals to new heights
- Create a job that you love and be celebrated by your peers, boss, and industry
- Inspire brand fanatics to stay loyal to you, your company, and your cause
- Add a halo to your product, grow your geographic reach, innovate for 'the next big thing,' engage Boomers to Gen Z, and much more!

This is your blueprint for living by your personal values, achieving career success, and changing the world.

Additional Praise for WEconomy:
'WEconomy shows us, in surprising and engaging stories, how a yearning to succeed in career can also be a calling to contribute to the betterment of society. This is a playbook for those of us who are obsessed with a purposeful life at home and at work.' - Satya Nadella, CEO of Microsoft

'Full of inspiring examples and practical ideas, WEconomy is a must read for any in business – large or small – looking to harness among their colleagues the power of that most natural and potent of human instincts – a sense of purpose.' - Paul Polman, CEO of Unilever

'The WEconomy, is a blueprint for businesses wanting to achieve success while making the world a better place. Businesses that see the human, not just the customer - and see the whole person, not just a payroll number. Through engaging stories and personal experiences the authors show us that the WEconomy is happening now, and importantly, WE are all responsible for its success.' - Sara Blakely, founder/owner of Spanx brand

'The biggest growth market for companies today is to join in the cause of solving society's ills. WEconomy is a fresh and innovative guide for galvanizing all of us to action.' - Tom Wilson, Chair of the U.S. Chamber of Commerce and CEO of Allstate

'Is it possible to merge purpose with work? Yes! WEconomy inspires us to channel our diverse backgrounds, experiences, and talents into serving causes that really matter to us and our communities.' - Lynne Doughtie, U.S. Chair and CEO of KPMG

'WEconomy is an indispensable handbook for anyone who sees the need to improve the world, who wants to retain and engage employees — or simply has a mandate to drive profitability.' - Jane Francisco, editor in chief, Good Housekeeping

'As global citizens, it is important that we all decide how we can help build a better future for everyone who inhabits this planet. A planet we must come to realize we all share. In the WEconomy, Holly, Marc and Craig share, not only entertaining and insightful stories, but top tips on how, both personally and professionally, we can work together to achieve just that.' - Scooter Braun, Entrepreneur and Founder of SB Projects

'As people continue to look for meaningful ways they can uniquely contribute personally and professionally to this world, WEconomy illustrates ways we can all do good and do well.' - Pete Carroll, Head Coach of the Seattle Seahawks, NFL Champions

'Through fun, inspiring and revealing stories the authors, not only bring the WEconomy to life, but bring the reader along for the ride. As the most connected generation in history, never before has there been such an incredible opportunity to make the 'WE' a powerful movement for positive change.' - Ed Sheeran, Grammy Award-winning singer / songwriter

Trefwoorden

purpose   duurzaamheid   sociaal ondernemerschap   maatschappij   merkwaarde   impact investing   weconomy   bedrijfsethiek   social enterprise   zingeving   klantgerichtheid   innovatie   werkgeluk   strategisch management   persoonlijke ontwikkeling   maatschappelijk verantwoord ondernemen   productontwikkeling   marktdifferentiatie   medewerkerbetrokkenheid   stakeholderwaarde   organisatiecultuur   leiderschap   betekenisvol werk   ondernemerschap   stakeholdermanagement   marktontwikkeling   waardepropositie   bedrijfsstrategie   organisatie   duurzame business modellen  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9781119447795
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:336
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Verschijningsdatum:6-3-2018
Hoofdrubriek:Economie

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Over Craig Kielburger

Craig Kileburger is a New York Times bestselling author who has written twelve books. He co-founded WE Charity, lifting more than one million people from poverty. He is an MBA graduate with 15 honorary doctorates. His purpose is helping others discover their purpose. Craig lives in Toronto with his wife Leysa and son Hilson.

Andere boeken door Craig Kielburger

Bekijk alle boeken

Over Holly Branson

Holly Branson, after achieving medical and physiology degrees from University College London and working as a doctor, joined the Virgin Group's Leadership team, dedicating her time to her passions: people, culture, and purpose. She is Chair of Virgin Unite, a founder and trustee of Big Change and Co-Chair of WE Day UK. Holly lives in London with her husband Freddie Andrewes and their twins Etta and Artie.

Andere boeken door Holly Branson

Bekijk alle boeken

Over Marc Kielburger

Marc Kielburger is a syndicated colum-nist read by millions. He co- founded ME to WE Social Enterprise, engaging millions of customers to drive social change. He is a Harvard and Oxford graduate, and Rhodes Scholar. He believes that purpose-driven business will change the world. Marc lives in Toronto with his wife Roxanne and daughters Lily-Rose and Violette.

Andere boeken door Marc Kielburger

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Welcome to the WEconomy
IX Foreword by Sheryl Sandberg

Part One
What: An introduction to the WEconony: What is it? Why now? How is it changing business for good? Who: The authors share their personal journeys and lessons on business, charity, and social enterprise—learned the hard way.

1 Introduction: Welcome to the WEconomy
Craig Kielburger, Holly Branson, and Marc Kielburger
17 Chapter 1: Growing Up Branson
Holly Branson
31 Chapter 2: Breakfast and a Wake-Up Call
Craig Kielburger
47 Chapter 3: From the Slaughterhouse to Social Enterprise
Marc Kielburger

Part Two
Why? Because successful businesses now work for the greater good, and purpose is profitable. The stories that follow are proof that companies are thriving by tackling social issues with business plans. It’s “Business with Benefits”—for people, planet, and profit. You may sit with the investment or marketing department and think that changing the world is the unenviable problem of the Corporate Social Responsibility team. In fact, everyone has the chance to push companies to scale social change, and to find more meaning at work.

63 Introduction: Purpose at Work: Why Business Should Get Involved
Craig Kielburger, Holly Branson, and Marc Kielburger
71 Chapter 4: Purpose 101
Holly Branson
85 Chapter 5: Inspire Brand Fanatics
Craig Kielburger
97 Chapter 6: Build New Products
Marc Kielburger
111 Chapter 7: Reinventing Your Work Life
Holly Branson
123 Chapter 8: Differentiate Products
Craig Kielburger
135 Chapter 9: Sweat the Big and Small Stuff
Holly Branson
149 Chapter 10: Unlock New Customers
Marc Kielburger
159 Chapter 11: The New World of Impact Investing
Holly Branson
171 Chapter 12: Open New Markets
Craig Kielburger
183 Chapter 13: People Are Your Purpose
Holly Branson

Part Three
How: A step-by-step guide to embedding purpose right at the heart of everything you do, both as an individual and as a business. Find a cause that suits you, build a plan, perfect your pitch, and much more. This is everything you want to know about getting involved in the WEconomy. This is your roadmap for doing good and getting paid for it.

199 Introduction: If You Build It, They May Not Come: How to Get Purpose Right
Craig Kielburger, Holly Branson, and Marc Kielburger
207 Chapter 14: Be a Purpose-Led “Learning Organization”
Holly Branson
223 Chapter 15: WEconomy Impact Engineering, Step One: Find Your Cause
Craig Kielburger
241 Chapter 16: WEconomy Impact Engineering, Step Two: Build a 360 Action Plan
Marc Kielburger
257 Chapter 17: WEconomy Impact Engineering, Step Three: Engage Your Networks
Craig Kielburger
271 Chapter 18: It’s Time to Get Your Pitch On . . .
Holly Branson
289 Chapter 19: Change without Cash
Marc Kielburger
301 Chapter 20: Your WEconomy Assignment: Build a 100-Year Purpose Plan
Holly Branson
313 Conclusion: The WEconomy Needs You
Craig Kielburger, Holly Branson, and Marc Kielburger
317 Epilogue by Sir Richard Branson

320 Appendix
322 Acknowledgments

Aanbevolen live events...

donderdag 02-10-2025

Strategisch veranderen en samenwerken bij maatschappelijke opgaven

Collegereeks

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Alles van waarde
    Matthias Olthaar
    Alles van waarde
    € 25,00
  • Het ZINnigste boek dat je ooit zult lezen
    Ben Kuiken
    Het ZINnigste boek dat je ooit zult lezen
    € 24,42
  • Waarom de laagsteprijsgarantie ervoor zorgt dat jij te veel betaalt
    Jona van Loenen
    Waarom de laagsteprijsgarantie ervoor zorgt dat jij te veel betaalt
    € 22,99
  • Design Social Change
    Lesley-Ann Noel
    Design Social Change
    € 20,92
  • Privaatrecht voor Vastgoed - Theorieboek (editie 2023/2024)
    Norbert Telders
    Privaatrecht voor Vastgoed - Theorieboek (editie 2023/2024)
    € 69,95
  • De sterkste schouders
    Reinier Kooiman
    De sterkste schouders
    € 24,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        WEconomy

        WEconomy
        Craig Kielburger , Holly Branson , Marc Kielburger
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        WEconomy

        Verwijder uw beoordeling