Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Apple

Blauwdruk van het succesvolste en geheimzinnigste bedrijf ter wereld

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2012 1e druk 9789000309016
Direct te downloaden

Samenvatting

Als het kantoor van Apple de Chocoladefabriek van Willy Wonka zou zijn, dan is het boek van Adam Lashinsky het gouden ticket om uitgenodigd te worden door dit geheimzinnige bedrijf. Het boek onthult de geheime systemen, tactieken en leiderschapsstrategieën die ervoor gezorgd hebben dat Steve Jobs en zijn bedrijf het ene na het andere succes wisten te behalen en een cultstatus rond elke product wisten te creëren.

Het boek biedt nieuwe informatie over hoe Apple voortdurend innoveert, deals sluit met leveranciers en hoe de transitie in het 'post-Jobs-tijdperk' plaatsvindt.

Lashinsky introduceert begrippen als 'DVI' (Apple's methode om aan elke taak een 'Direct Verantwoordelijk Individu' toe te wijzen) en geeft een inkijkje in de mysterieuze 'Top 100' (een jaarlijks ritueel waarvoor de 100 meest veelbelovende managers worden uitgenodigd voor een uiterst geheim meerdaags event met de CEO).

- Een must have voor alle Apple-liefhebbers
- Universele lessen over strategie, marketing en productdesign

Specificaties

ISBN13:9789000309016
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:224
Druk:1
Verschijningsdatum:20-2-2012
Hoofdrubriek:Organisatiekunde
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
Apple
Bertrand Weegenaar | 20 juni 2012
Adam Lashinsky heeft in 'Apple - Blauwdruk van het succesvolste en geheimzinnigste bedrijf ter wereld' een start gemaakt met het beschrijven van de manier waarop Apple functioneert. Er is nog veel in nevelen gehuld! Lashinsky is al jaren als journalist van 'Fortune' bezig geweest met de analyse van het succes van Apple. Zelf heeft hij nooit een interview met Steve Jobs of Tim Cook gehad en veel informatie in dit boek is onder voorwaarden aan hem verstrekt.
Lees verder
recensie
Apple
Brigitte Koehler | 13 april 2012
In zijn boek 'Apple – Blauwdruk van het succesvolste en geheimzinnigste bedrijf ter wereld' geeft Adam Lashinsky ons een blik achter de schermen bij Apple. En probeert hij te achterhalen of Apples succes uniek is en Apple iets heeft ontdekt wat de rest van de bedrijven nog moet trachten te evenaren.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Adam Lashinsky

Adam Lashinsky is sinds 2001 werkzaam bij Fortune en is tegenwoordig adjunct-hoofdredacteur. Daarnaast is hij een vaste gast bij verschillende shows op Fox. Hij is tevens auteur van Apple, dat in 33 talen is vertaald.

Andere boeken door Adam Lashinsky

Inhoudsopgave

Het hart van Apple

1. Leiderschap opnieuw uitgevonden
2. In geheimzinnigheid gehuld
3. Diepe concentratie
4. Blijf zo enthousiast als een beginner
5. Neem discipelen in dienst
6. Verkondig je boodschap
7. Verras vrienden/domineer vijanden
8. Maak plannen voor ná jouw opvolger
9. Inspireer imitators
10. Nog één ding

Dankwoord
Opmerking van de schrijver
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Apple