Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Organisatiekunde Klantgericht organiseren
Klantgericht organiseren
Klantgericht organiseren
Els Meertens Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Els Meertens, Marijn Mulders

Klantgericht organiseren

Paperback Nederlands 2011 9789001783181
1 beoordeling
Verkooppositie 2397
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
51,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Veel bedrijven en organisaties willen klantgericht zijn. Maar een deel van deze organisaties doet nauwelijks onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil.

'Klantgericht organiseren' is geschreven vanuit het interdisciplinaire vraagstuk. Hoe kan een organisatie klantgericht worden gemaakt? De auteurs gaan in op de theoretische concepten van klantgerichtheid en laten de lezer zien wat er moet gebeuren in een (non-) profitorganisatie om klantgericht te worden. Centraal staat het begrijpen van de klant en vervolgens het intern vormgeven aan klantgerichtheid.

Vanwege de interdisciplinaire invalshoeken leent dit boek zich uitstekend om te worden gebruikt bij vakken als marketing, management en organisatie, kwaliteitszorg en verandermanagement.

Specificaties

ISBN13:9789001783181
Trefwoorden:organisatie, verandermanagement, marketing, klanttevredenheid, klantgerichtheid
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:198
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:18-5-2011
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Expertrecensies (2)

Jacco van de Vijver | 22 mei 2012
Organisaties zijn de laatste jaren, mede door de crisis, druk in de weer om de klant centraal te stellen. Als CRM-adviseur zie ik bij veel bedrijven hoe ingewikkeld het is om dit echt goed voor elkaar te krijgen. Het boek 'Klantgericht organiseren' van Els Meertens en Marijn Mulders geeft geen pasklare aanpak maar juist een rijke verzameling van actuele vakinzichten en praktijkvoorbeelden die het de lezer makkelijker maken om zelf een effectieve aanpak samen te stellen.Lees verder
Arne Roex | 21 mei 2012
Klantgericht lijkt het toverwoord voor organisaties die succesvol willen blijven. Els Meertens en Marijn Mulders beschrijven, middels vele modellen en definities, in 'Klantgericht organiseren' uitgebreid alle facetten die van belang zijn bij het klantgericht maken van een organisatie.Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
1 stem
0
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marijn Mulders

Marijn Mulders heeft een achtergrond in de IT en veel expertise op het gebied van verandermanagement en de besluitvorming bij ondernemers in relatie tot bedrijfsmodellen. Hij is eigenaar van het management- en trainingsbureau Tolo Branca, dat o.a. verandermanagementtrajecten begeleidt en ondersteuning en training biedt aan ondernemers en medewerkers. Daarnaast is Mulders auteur van verschillende managementboeken waaronder Business en Managementmodellen, Business Modelling for Teams en Business Model You.

Andere boeken door Marijn Mulders

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

1. De klant
2. Dienstverlening
3. De klantgerichte organisatie
4. Processen, besturing en informatie
5. Klantgericht gedrag
6. Implementatie

Volledige webadressen
Literatuur
Bijlage 1: Vragenlijst SERVQUAL-model

Register
Illustratieverantwoording
Over de auteurs

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • De grondslag van het vermogens- en ondernemingsrecht - Deel 1 Vermogensrecht
    A.M.M.M. van Zeijl
    De grondslag van het vermogens- en ondernemingsrecht - Deel 1 Vermogensrecht
    € 73,95
  • Grammar for Business with Audio CD
    Michael McCarthy
    Grammar for Business with Audio CD
    € 33,11
  • Basisboek Logistiek
    Ad van Goor
    Basisboek Logistiek
    € 48,95
  • Exportmanagement
    Hans Veldman
    Exportmanagement
    € 89,95
  • Het doel
    Eliyahu Goldratt
    Het doel
    € 29,99
  • Ontketen vernieuwing!
    Arend Ardon
    Ontketen vernieuwing!
    € 23,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Klantgericht organiseren

        Klantgericht organiseren
        Els Meertens , Marijn Mulders
        /