Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Basisboek Sales

Gebonden Nederlands 2018 9789001886431
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis

Samenvatting

'Basisboek Sales', laat studenten op toegankelijke wijze kennismaken met sales en biedt een compleet overzicht van het vakgebied. Alle belangrijke thema’s van de salesdiscipline komen daarbij overzichtelijk aan bod, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en relevante financiële aspecten.

Studenten leren hoe moderne organisaties omgaan met salesactiviteiten. Ook is er ruime aandacht voor de praktische verkoopvaardigheden die elke verkoper zich eigen moet maken. Basisboek Sales sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A.

Op de website bij 'Basisboek Sales' staan voor studenten extra toetsvragen met feedback en cases met opdrachten. Voor docenten zijn er PowerPointpresentaties, uitwerkingen, casussen en Toets-op-Maat met extra docentvragen.

In deze tweede editie krijgen salesvaardigheden meer aandacht. Het behoeftegerichte verkoopgesprek, dat centraal staat in het mondelinge NIMA Sales-A examen, wordt stap voor stap doorlopen. Studenten kunnen zo beter het salesproces doorgronden en zich de essentiële vaardigheden voor het behoeftegerichte verkoopgesprek eigen maken. Ook social selling en de inzet van nieuwe technologieën hebben in deze uitgave een grotere rol gekregen. De bedrijfseconomische aspecten en het rekenwerk zijn verder uitgewerkt en voorzien van voorbeelden.

'Basisboek Sales' is geschikt voor zowel HBO als MBO-opleidingen waar sales/verkoop onderdeel van het curriculum is. Bovendien sluit het boek volledig aan bij de NIMA Sales-A eisen waarmee het de student helpt zich optimaal voor te bereiden op dit examen

Specificaties

ISBN13:9789001886431
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:385
Uitgever:Noordhoff
Druk:2
Verschijningsdatum:18-4-2018
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

3.0 van de 5
5 stemmen
0
2
1
2
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Robin van der Werf

Robin van der Werf verzorgt vanuit zijn eigen advies- en trainingsbureau CommVida (in-company) opleidingen en trainingen op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Hij werkt daarbij samen met opleidingsinstituten en trainingsbureaus als NCOI Opleidingen en ICM opleidingen & trainingen. Hij werkte onder meer voor Bosch Powertools en in verschillende commerciële en leidinggevende functies als key-accountmanager, international salesmanager en businessunit manager. Ook is hij auteur van Praktisch Sales- en Accountmanagement.

Andere boeken door Robin van der Werf

Inhoudsopgave

1. De salesomgeving
2. Sales en planning
3. De salesfunctie
4. Marketing en de invloed op sales
5. Klantenmanagement
6. Accountmanagement
7. Inkoop en logistiek
8. Financiële aspecten en commerciële calculaties
9. Communicatie en andere vaardigheden
10. Het salesgesprek

Literatuurlijst
Illustratieverantwoording
Register
Over de auteur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Basisboek Sales