Lees verder
Marc Michils is CEO van reclame- en adviesbureau Saatchi & Saatchi Brussel. Hij is ex-voorzitter van Stichting Marketing, Master Marketeer en voorzitter van de Raad voor Reclame.
Meer over Marc MichilsOpen boek
Over eerlijke reclame in een transparante wereld
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789020980202Samenvatting
Eerlijke reclame. Het lijkt wel een contradictio in terminis. Nochtans kan reclame alleen maar werken als ze eerlijk en open is, zeker in een wereld waar openheid en transparantie steeds belangrijker worden. Bedrijven en organisaties moeten inzien dat ze alleen met eerlijke, authentieke, inhoudelijke communicatie de ziel van hun merk naar buiten kunnen brengen. Die communicatie kan bovendien enkel succesvol zijn als de consument de hoofdrol krijgt.
'Open boek' gaat ook over hoe open en transparant onze samenleving wordt en over hoe open en sociaal de bedrijven en de overheid zullen moeten worden. In mei '68 werd er nog luidop van gedroomd, nu heeft de burger/ consument echt de macht. Naast de vraag naar transparantie is er ook een enorme groeiende behoefte aan betrokkenheid en inspraak. Met zijn 'Open boek' laat Marc Michils u binnenkijken in de wereld van reclame en communicatie. U maakt kennis met heerlijk sterke en irriterend zwakke campagnes en ontdekt hoe u afrekent met domme, leugenachtige reclame. Want wie de consument vandaag misleidt, wordt genadeloos afgestraft.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Marc Michils
Inhoudsopgave
Dank, Merci, Thank you
Alles wordt open en transparant
Deel I Eerlijke reclame of geen reclame
Deel II De samenleving wordt open en transparant
Deel III Reclame moet doen en bewijzen
Deel IV Bedrijven moeten open en transparante organisaties worden
Eindnoten
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan