Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Zeg dat nog eens?

Inspirerende inzichten en oneliners uit de (management) literatuur

Gebonden Nederlands 2020
Verkooppositie 2813
Nog niet verschenen, verwacht op 15‑09‑2020
17,50

Samenvatting

Meer dan 800 inspirerende citaten, rake oneliners en eyeopeners uit de managementliteratuur gebundeld in één boek. Ideaal voor managers die hun tijd slim willen besteden en ieder ander die op zoek is naar een treffend citaat.

Veel professionals komen door hun drukke agenda lang niet altijd toe aan het lezen van (management)boeken. Dat is een gemiste kans want er worden prachtige boeken geschreven en waardevolle inzichten gedeeld die je eigenlijk niet wilt missen.

Voor iedereen met te weinig tijd voor het lezen van (management)literatuur verzamelde Eric de Haan daarom de meest inspirerende quotes, rake citaten en wijsheden op het gebied van management, leidinggeven, verandering, organisatie cultuur, leren, HRM, klantgerichtheid, processen, dienstverlening, samenwerken enzovoort. Het boek is een naslagwerk dat professionals direct praktische en verhelderende inzichten geeft en aanspoort tot momenten van reflectie en ‘zen-geving’.

Daarnaast is het een inspiratiebron voor iedereen die verlegen zit om een aansprekende opening of treffende afsluiter van een tekst of speech. Om de ruim 800 quotes van meer dan 500 auteurs eenvoudig vindbaar te maken, zijn de citaten opgedeeld in 41 thema’s die op hun beurt weer zijn onverdeeld in drie categorieën: de Het-, Wij- en Ik-kant van organisaties. Een grasduinboek boordevol food for thought dat ook leuk is om cadeau te doen.

Specificaties

ISBN13:9789024434930
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:160
Druk:1

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Eric de Haan

Eric is thuis in customer value management en Service Excellence en helpt organisaties hun klantgevoeligheid integraal te ontwikkelen. Hij was lid van de Europese en van de Nederlandse normcommissies Creating outstanding customer experiences through Service Excellence (2013–2015), is bestuurder van Stichting Service Excellence, voorzitter van Stichting Gouden Oor en kerndocent van de post hbo-opleiding Service Excellence bij Beeckestijn Business School. Hij schreef onder meer De Tao van Service, is coauteur van het boek Service Excellence en ontwikkelde het spel ServiceGuru en de Service Excellence Scheurkalender.

Andere boeken door Eric de Haan

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Zeg dat nog eens?