Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Handboek Managementmodellen

Voor continue verbetering in organisaties

Gebonden Nederlands 2022 9789024447626
Nog niet verschenen, verwacht op 30‑03‑2022
49,95

Samenvatting

Alle managementmodellen die je als professional of student nodig hebt bij elkaar. Met interactieve webomgeving!

Hoe kun je het strategieproces voor jouw organisatie nu het beste vormgeven? En op welke manier kom je eigenlijk tot een gedegen strategisch (marketing)plan? Daarvoor heb je managementmodellen nodig. Maar welk model kies je dan precies?

Met een selectie van 75 modellen geeft Handboek Managementmodellen je alle tools in handen om jouw organisatievraagstuk gedegen te benaderen. Via de PDCA-cyclus (Plan-Do-Check-Act) komt elk aspect van de organisatie aan bod, van externe analyse tot evaluatie en bijsturing. Je ziet steeds snel wanneer, met welk doel en hoe je elk model kunt gebruiken. En bovendien: welke modellen je daarna kunt inzetten om de volgende stap te zetten.

Dit handboek verbindt oude modellen die hun nut ruimschoots hebben bewezen met nieuwe tools die onmisbaar zijn voor de organisatie van nu. Wat je vraag ook is, met Handboek Managementmodellen kun je werken aan continue verbetering.

Specificaties

ISBN13:9789024447626
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:352
Druk:1
Verschijningsdatum:30-3-2022
Hoofdrubriek:Algemeen management

Over Patrick Kooij

Patrick Kooij is eigenaar van Kooij Marketing & Innovatie en verzorgt training en coaching op het gebied van marketing en businessmodel innovatie. Daarnaast geeft hij masterclasses bij het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) en is hij (gast)docent aan de Hogeschool Utrecht en examinator bij Essenzo Business School.

Andere boeken door Patrick Kooij

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Handboek Managementmodellen