Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Steentje in je schoen

Met kleine veranderingen naar grote verbeteringen

Paperback Nederlands 2024 9789024450817
Nog niet verschenen, verwacht op 27‑11‑2024
24,95

Samenvatting

Ontdek hoe subtiele acties een wereld van verschil kunnen maken in dit praktische en inspirerende boek.

Hoge ambities en verre doelen spreken vaak tot de verbeelding, maar effectieve verandering schuilt vaak in kleine, doordachte stappen. 'Steentje in je schoen' verkent deze dynamiek, die over het hoofd wordt gezien en illustreert hoe bescheiden veranderingen aanzienlijke verbeteringen kunnen opleveren. Ontdek in dit boek hoe je kunt identificeren waar de schoen wringt en welke stappen je vervolgens individueel en als team kunt nemen.

Het geloof dat alleen grote sprongen vooruitgang brengen, is verleidelijk. Toch blijkt een gestructureerde, stapsgewijze benadering van verandering effectiever en aangenamer dan abrupte wijzigingen. Het vermindert risico’s, verbetert de uitvoering en bevordert de acceptatie onder medewerkers. Steentje in je schoen belicht juist deze benadering. Door gezamenlijk de juiste stappen te zetten, ontstaat betrokkenheid, eigenaarschap en veerkracht, waardoor een organisatie kan leren en aanpassen gedurende het veranderingsproces.

Dit boek nodigt je uit om de kracht van geleidelijke vooruitgang te omarmen en toe te passen, met fascinerende verhalen, betrouwbaar onderzoek en praktische strategieën.

- Een kompas naar verandering voor professionals, teamleiders en hr- en verandermanagers
- Praktisch en toepasbaar door de concrete werkwijzen, checklists, en voorbereidingen om (zelf) workshops te ontwikkelen en te organiseren
- Je krijgt toegang tot sheets en presentatiemateriaal om zelf aan de slag te gaan.

Specificaties

ISBN13:9789024450817
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:192
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:27-11-2024
Hoofdrubriek:Verandermanagement
ISSN:

Over Egbert Jan van Bel

Egbert Jan van Bel … maakt organisaties klantvriendelijk met resultaat. Egbert Jan’s boeken wonnen prijzen, zijn bestsellers. Egbert Jan wil met dit boek organisaties succesvoller maken. U helpen klantvriendelijkheid als strategie in te zetten om het nog beter te doen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar in de workshops, adviezen en publicaties van Egbert Jan haalt u altijd de benodigde tips en adviezen. Egbert Jan is hoofdredacteur van het klantblog CustomerTalk.nl en hij helpt organisaties duurzame klantrelaties te realiseren.

Andere boeken door Egbert Jan van Bel

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Steentje in je schoen