
Lees verder
Manfred Gurchom is lead in CX/UX bij de ANWB, is expert in customer experience en digitale strategie. Eerder werkte hij als management consultant bij EY en Capgemini Consulting. Hij publiceert en spreekt regelmatig over customer experience.
Meer over Manfred van GurchomHoeveel bedrijven hebben 'klantgericht werken' wel niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.
Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Zo blijft u relevant voor uw klanten en kunt u het verschil maken ten opzichte van uw concurrenten.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken