
Lees verder
Egbert Jan van Bel is een expert in change, marketing en ondernemerschap. Hij combineert innovatie met educatie en heeft als adviseur en auteur met zijn boeken en velen geholpen met groeien en verbeteren. Hij is een inspirerende denker en doener, die levenslang leren en waardecreatie centraal stelt in zijn werk.
Meer over Egbert Jan van BelLEER VAN DE WINNAARS!
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?
Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.
- Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, bijeengebracht in een praktisch boek.
- Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!
- Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.
- Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw.
klantgerichtheid klantvriendelijkheid klantbeleving klantenstrategie klantervaring klantrelaties klantbehoud klanttevredenheid klantwaarde klantenservice klantcultuur klantretentie klantloyaliteit management customer experience klantcontact dienstverlening bedrijfscultuur servicemanagement klantgericht ondernemen touchpoints net promoter score customer relationship management klantentrouw retentie klantfeedback service excellence klachtenafhandeling marketing onderscheidend vermogen leiderschap omnichannel merkwaarde customer insights leadership voorbeeldgedrag bedrijfsstrategie customer effort score digitale transformatie waardecreatie communicatie personalisatie 360samr-model organisatiestrategie personeelsbeleid medewerkersbetrokkenheid customer journey excellente dienstverlening merkentrouw klantcontactstrategie customer data merkbeleving klantgedrag maatschappelijk verantwoord ondernemen sociale media klantinzicht empathie beloftemanagement social media data-analyse gastheerschap e-commerce selfservice crm oprechtheid transparantie gastvrijheid verwachtingsmanagement bereikbaarheid belofte nakomen feedback