Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Internet en social media Maak ze gek!
Maak ze gek!
Maak ze gek!
Aartjan van Erkel online copywriter, auteur en trainer Meer over Aartjan van Erkel
De lange mars Pierre Pieterse 6 march 2017 Vorig jaar stond het best verkochte managementboek, Waar een wiel is, is een weg van Jaap Bressers, niet in de longlist waaruit het Managementboek van het Jaar wordt gekozen. Dit jaar wel: Maak ze gek! van Aartjan van Erkel. Lees het volledige artikel
Aartjan van Erkel

Maak ze gek!

Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

Paperback Nederlands 2016 9789089653345
50 beoordelingen
1
Voormalig #1Totaal 39 dagen
EvergreenMeer dan 1000x verkocht
Verkooppositie 259624 dagen in de top 100
Audio-download | NL € 22,50 Paperback | NL € 22,99 E-book | NL € 22,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
22,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Bestverkochte Managementboek van 2016

Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet!

Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief? Zou dat extra omzet opleveren?

In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:
- hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt
- hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen
- hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken
- hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt)
- hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt
- hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen
- hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openen

'Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het.' - Hans Janssen, Directeur DenkProducties

Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van Erkel heen. Ik heb zelf ervaren dat Aartjan als geen ander in staat is om met praktische adviezen en sprekende voorbeelden uit te leggen hoe je online klanten trekt. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zijn klanten online gek wil maken.’ - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur

Specificaties

ISBN13:9789089653345
Trefwoorden:internet, ondernemen, ondernemerschap, internetmarketing, online marketing, social marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:3
Verschijningsdatum:30-6-2017
Hoofdrubriek:Internet en social media

Expertrecensies (5)

Maak ze gek! - Het luisterboek
Susanne Giesbers | 13 september 2017
Maak ze gek! is het vervolg op Verleiden op internet van copywriter Aartjan van Erkel en gaat in op de vraag hoe je bezoekers kunt verleiden tot online aankopen. Aartjan is zelf ondernemer en veel van zijn tips in Maak ze gek vloeien voort uit eigen ervaringen.Lees verder
Maak ze gek! - Het bestverkochte businessboek van 2016
Wieger Waardenburg | 16 december 2016
In dit overzichtelijke en praktische boek neemt Aartjan van Erkel je mee op reis naar meer omzet. Maak ze gek! helpt je om jouw potentiële klanten zo te beïnvloeden dat ze eigenlijk geen nee meer kunnen zeggen. De grote rode draad door Maak ze gek!Lees verder
Maak ze gek! - Als je wilt weten hoe je echt meer klanten trekt
Rein Hof | 31 augustus 2016
Aartjan van Erkel heeft zijn nieuwste uitgave een pakkende titel meegegeven: Maak ze gek! Een titel die het in eerste instantie niet eens zou worden, zo valt te lezen in een kader bij de bedankwoorden. Wil je weten hoe je echt meer klanten trekt met je marketing activiteiten en je website?Lees verder
Maak ze gek! - Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Désirée Boerema | 26 augustus 2016
In Maak ze gek! van Aartjan van Erkel wordt in ‘gewone mensentaal’ uitgelegd hoe je je kunt onderscheiden van de massa, je de hartslag van je (potentiële) klant op hol kunt brengen om uiteindelijk goede zaken te kunnen doen. Een bedrijf beginnen is zo gedaan.Lees verder
Maak ze gek!
Arjan Yspeert | 16 augustus 2016
De flaptekst van Maak ze gek! belooft dat auteur en online copywriter Aartjan van Erkel ondernemers beter leert schrijven zodat ze op het web meer gaan verkopen. En daar is geen woord aan gelogen. Hoewel de stripboekachtige omslag, de titel met uitroepteken en de hashtag #OMGWTF op sommigen een minder serieuze indruk zal maken is het boek een uitstekende leermeester voor zelfstandigen en professionals.Lees verder
Alle expertrecensies (5)

Lezersrecensies

4.8 van de 5
50 stemmen
46
1
2
0
1
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (4)

column
De lange mars
Pierre Pieterse 6 maart 2017 Vorig jaar stond het best verkochte managementboek, Waar een wiel is, is een weg van Jaap Bressers, niet in de longlist waaruit het Managementboek van het Jaar wordt gekozen. Dit jaar wel: Maak ze gek! van Aartjan van Erkel, maar een managementboek kun je deze ‘checklist online marketing’ natuurlijk niet noemen. De eerste ‘echte’ managementboeken die ook in de longlist staan, vinden we op plek acht en negen. Achtereenvolgens zijn dat Kiezen voor winst van Stefan Stremersch en Agile Managen van Mike Hoogveld. Wat mij betreft twee kanshebbers, want ‘agile’ was toch wel het thema van 2016, en kiezen voor winst, ja, wie doet dat niet?
Artikel lezen
interview
Aartjan van Erkel: ‘Gros van de ondernemers zit te slapen op internet’
Ronald Buitenhuis 13 juli 2016 De meeste wervend bedoelde corporate online teksten bestempelt Aartjan van Erkel als ‘bullshit-marketing’. Clichés vooral. ‘Daar worden consumenten narrig van.’ Van Erkel pleit in Maak ze gek! voor storytelling. ‘En creëer vooral problemen voor potentiële klanten. Gordon Ramsey is als troubleshooter op TV niet toevallig al elf jaar zo irritant.’
Artikel lezen
nieuws
Gratis online seminar met Aartjan van Erkel - Op 7 juli
Justin van Lopik 5 juli 2016 Op 7 juli 2016 verschijnt Maak ze gek!, het nieuwe boek van Aartjan van Erkel. Hij schreef eerder ook de bestseller Verleiden op internet. Exclusief voor Managementboek geeft de auteur op donderdag 7 juli een online training, waar iedereen zich gratis voor kan aanmelden.
Artikel lezen
preview
Preview - Maak ze gek! - De geheime formule in 10 stappen
Aartjan van Erkel 3 juni 2016 In Maak ze gek! krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. In deze preview geeft hij zijn geheime formule vast weg.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (4)

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is online copywriter, spreker en trainer. Hij helpt ondernemers om meer te verkopen op internet door beter te worden in copywriting, zelfs als ze niet kunnen schrijven. Op zijn blog http://www.schrijvenvoorinternet.nl geeft hij gratis tips voor je website. Hij is de auteur van de bestseller bestseller Verleiden op internet en van Maak ze gek!

Andere boeken door Aartjan van Erkel

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

WTF?

1. VERMOORD DE CLICHÉS
-Het onderbewuste zoekt naar contrast
Klanten negeren marketing die clichés gebruikt. Hoe je iets over je bedrijf zegt wat uniek is en de volle aandacht krijgt van het onderbewuste.

2. VLIEG ONDER DE BULLSHIT-RADAR
-Wees een verhalenverteller
Hoe je met storytelling je klanten onbedwingbaar nieuwsgierig maakt en een emotionele connectie tot stand brengt.

3. LAAT JE TEKSTEN BLOEDEN
-Schrijf over het allergrootste probleem van je klanten
Waarom het brein verslaafd is aan problemen, hoe je dit gebruikt in je marketing en waarom jij dat nu nog niet doet.

4. MAAK JE KLANTEN EMOTIONEEL
-Schrijf over de consequenties van het probleem
Alleen als mensen iets voelen, kunnen ze een knoop doorhakken. Hoe je klanten emotioneel maakt door het te hebben over consequenties.

5. BRENG HUN HARTSLAG OMLAAG
-Laat zien dat het ook anders kan
Klanten raken heel geïnteresseerd in wat je verkoopt als je in je marketing precies de goede opbouw gebruikt. Hoe je ze geruststelt en uitnodigt voor de volgende stap.

6. BEWIJS WAT JE BELOOFT
-Het brein eist onomstotelijke bewijzen
Klanten willen bewijs zien, want ze worden pas echt enthousiast als je alle twijfels van tafel veegt. Vier manieren waarop je onomstotelijk bewijst wat je belooft.

7. ZORG DAT ZE GEEN NEE MEER KUNNEN ZEGGEN
-Maak de weg vrij voor de aankoopbeslissing
Slechte verkopers verdiepen zich te weinig in hun klanten en ontdekken daardoor hun bezwaren niet. Hoe je de obstakels wegneemt die een ja in de weg staan.

8. GEBRUIK AL JE CHARMES
-Klanten willen een klik voelen
Klanten geven meer geld uit als ze je aardig vinden. Hoe je op internet je charmes inzet om klanten de klik met jou te laten voelen.

9. GEEF EEN BELACHELIJK WAARDEVOL CADEAU
-Waarschuwing: veroorzaakt buikpijn
Wat je kunt weggeven op internet dat voor klanten belachelijk waardevol is, zodat ze helemaal wild worden en je website of nieuwsbrief aan iedereen doorsturen.

10. MAAK JEZELF ONVERGETELIJK
-Je klant is geen one night stand, je bent ermee getrouwd
Klanten met wie je een vaste relatie hebt, leveren meer geld op. Hoe je onvergetelijk wordt voor je klanten.

OVER AARTJAN VAN ERKEL
DANK
LUISTERBOEK
TOOLS
LITERATUUR

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Verleiden op internet
    Aartjan van Erkel
    Verleiden op internet
    € 21,99
  • Het geheim van € 100.000 per jaar
    Laura Babeliowsky
    Het geheim van € 100.000 per jaar
    € 23,99
  • 50 Verdienmodellen
    Jeanet Bathoorn
    50 Verdienmodellen
    € 23,50
  • Doelgerichte SEO
    Tonny Loorbach
    Doelgerichte SEO
    € 19,99
  • Experttips voor kennis verkopen online
    Hugo Bakker
    Experttips voor kennis verkopen online
    € 20,00
  • Meer omzet met je webshop
    Jurjen Jongejan
    Meer omzet met je webshop
    € 25,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak ze gek!

        Maak ze gek!
        Aartjan van Erkel
        /