Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken IT-management / ICT IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
Dolf van der Haven Meer over Dolf van der Haven
Lees het volledige artikel
Dolf van der Haven

IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide

Paperback Engels 2020 9789401807012
Verkooppositie 1184
Paperback | EN € 25,01 E-book | EN € 25,01 E-book | EN € 25,01
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
25,01
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Inhoudsopgave

Samenvatting

The revised standard for Service Management, ISO/IEC 20000-1: 2018 is the third version of the international standard for service management, replacing the 2011 edition. It provides requirements for the planning, design, transition, delivery and improvement of a Service Management System, which is the coordinated set of policies, processes, organisational structure and people to manage services.

This book introduces the ISO/IEC 20000-1 standard as well as providing extensive practical advice on implementing an SMS that conforms to the requirements. It does so by referring to the ISO/IEC 20000-1:2018 documentation toolkit, which is separately available and contains dozens of templates that allow you to provide the documented evidence necessary.

Specificaties

ISBN13:9789401807012
Trefwoorden:IT Service Management
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:120
Uitgever:Van Haren Publishing B.V.
Druk:2
Verschijningsdatum:25-11-2020
Hoofdrubriek:IT-management / ICT
Serie:Best practice

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Inhoudsopgave

1. Introduction
2. Service management — why is it needed?
3. The ISO/IEC 20000 standard
4. Implementing the requirements of ISO/IEC 20000-1 – general considerations
5. Implementing the requirements of ISO/IEC 20000-1 – practical guidance on documented information
6. Implementing the requirements of ISO/IEC 20000-1:2018 – running the SMS and the services
7. Certification
8. Beyond ISO/IEC 20000

Appendices

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
    Dolf van der Haven
    IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
    € 25,01
  • ITIL 4 – Pocketguide 2e druk
    Jan van Bon
    ITIL 4 – Pocketguide 2e druk
    € 19,57
  • Hét handboek voor de functioneel beheerder
    Daniël Brouwer
    Hét handboek voor de functioneel beheerder
    € 29,99
  • ERP en Business Management
    Hans van der Hoeven
    ERP en Business Management
    € 57,95
  • Exam Ref MD-100 - Windows 10
    Andrew Bettany
    Exam Ref MD-100 - Windows 10
    € 47,79
  • BiSL – Een Framework voor business informatiemanagement
    Remko van der Pols
    BiSL – Een Framework voor business informatiemanagement
    € 47,42

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide

        IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
        Dolf van der Haven
        /