Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Great to Cool

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 9789461560391
1
Voormalig #1Totaal 38 dagen
Verkooppositie 2452038 dagen als #1
Direct te downloaden

Samenvatting

Op verzoek van 100.000 keynote bezoekers schreef René 'Great to Cool'. En dat voel je. Gebaseerd op de realiteit van vandaag om de dromen van morgen te realiseren. René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. En dat merk je pagina naar pagina. Alle direct toepasbare technieken zijn zo toe te passen en geven als ware energie.

Na een paar Braincandies borrelen je eigen ideeën zo naar boven en krijg je zin om te gaan ondernemen.'Great to Cool' is dus het boek dat hij zijn publiek heeft beloofd te schrijven en waarin hij zijn kennis, ervaring en visie deelt als braincandies met een bite. Het vergroten van business happiness is wat René Boender met zijn keynotes en dit boek voor ogen heeft. Je wordt er pagina na pagina gelukkiger van. En krijgt er vooral zin in om toe te passen.100% sure!

'Great to Cool van marketing- en reclameroutinier René Boender biedt veel voor de ondernemer die zichzelf of anderen energie, inspiratie of gewoon leuk leesvoer toewenst. 290 luchtige bladzijdes waar je energie van krijgt.' De Telegraaf

'Het boek leest als een prettige reis in een sprinter waar wordt omgeroepen: “Goedendag dames en heren, u bevindt zich in de sprinter naar Business Happiness. Wij zullen de volgende tussenstops maken: denk in beelden, ga spelen, vertel verhalen, manage perceptie, wees excellent en verover breinpositie. Onze huiscateraar komt zometeen bij u langs met braincandies om deze reis te veraangenamen. Kijkt u ondertussen rustig om u heen en vooral naar buiten, zet de luiken open en ga op avontuur. Treed buiten uw kaders en sta open voor de constante die verandering heet. Wij nemen u mee op reis en wees niet bang om af en toe op een vreemde trein te spingen als die voorbijkomt.' - Molblog

'Om groot te worden moet een bedrijf eerst en vooral cool zijn. In Great to Cool lees je in 111 hoofdstukken hoe een “cool” bedrijf te worden, en wat je moet doen als Steve Jobs opeens je concurrent wordt. Het is het evangelie van reclameman René Boender, actieve brain-agent bij windkracht tien.' - De Pers

'Een absolute bestseller en aanrader' - BNR

Specificaties

ISBN13:9789461560391
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:286
Druk:1
Hoofdrubriek:Advisering

Expertrecensies (3)

Rob van Nes | 14 september 2012
Een interessante lezing van René Boender was de aanleiding voor het lezen van zijn boek 'Great to Cool'. Al snel bekroop mij daarbij het bioscoop/boek-gevoel. Moet je de film zien als je het boek hebt gelezen en/of andersom. Veelal zijn inleidingen de resultante van een publicatie.Lees verder
Jan Jacob Bos | 5 augustus 2011
'Birds go flying at the speed of sound' (uit een liedje van Coldplay) speelde direct door mijn hoofd toen ik 'Great to Cool' las. De snelheid waarmee René Boender het ene na het andere onderwerp behandelt gaat inderdaad met de snelheid van het geluid.Lees verder
Great to Cool: laat het u smaken
Ronald Buitenhuis | 19 mei 2011
René Boender adviseerde onder meer merken als Coca Cola, Ola, Goodyear en L’Oréal. Het leverde hem een schat aan ervaring op. Ervaringen nu gebundeld als lekker weghappende ‘snoepjes’ in het boek Great to Cool. Ofwel: just do it!Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

4.6 van de 5
65 stemmen
56
2
0
1
6

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (6)

column
Papieren gemak
Pierre Pieterse 8 juli 2013 De meeste mensen nemen doorgaans een stapeltje boeken mee op vakantie. Dat deed ik ook, maar tegenwoordig laat ik me verrassen. In bijna alle vakantieresorts vind je rijen lectuur van zeer divers pluimage die vorige gasten hebben achtergelaten. Het nieuwe all inclusive!
geboekstaafd
De top 3 van Jos Ahlers
Nienke van Oeveren 2 januari 2013 Jos Ahlers is Senior Strateeg bij het Amsterdamse reclamebureau N=5. Hij is eerst jarenlang verbonden geweest aan grote internationale communicatiebureaus. Daarna was hij werkzaam als onafhankelijk adviseur voor bedrijven, instellingen en overheid. In zijn top 3 Marty Neumeier, Bob Garfield en René C. W. Boender.
nieuws
Boender zegt Arondeuslezing af
Pierre Pieterse 13 januari 2012 René Boender ziet af van de Willem Arondéuslezing. Naar eigen zeggen heeft hij ‘geen zin om in een politiek wespennest terecht te komen’. Dat wespennest dreigde te ontstaan na kritiek vanuit de PVV. Hero Brinkman twitterde: ‘Deze klimaatgoeroe vraagt rond 6500 euro voor lezing van half uurtje. Compleet over de top. Graaier!’ Ook zou Boender zijn gebeld door een ‘anonymus’ die wist dat ‘de provincie er maar liefst 28.000 euro met deze onzin door zou blazen’. Volgens Boender is dat onzin. (bron: De Pers)
nieuws
Keihard op weg naar de eerste plaats
Hans van der Klis 16 december 2011 Ze zijn met hun boek Generatie Z keihard op weg naar de eerste plaats in de lijst met bestverkochte managementboeken: ‘brain agent’ René Boender en marketingstrateeg Jos Ahlers. Tijdens een miniseminar annex kerstborrel voor de oude werkgever van Ahlers, BeyenMeyer, hielden ze hun boek over hoe de wereld er na 2020 uit zal zien ietwat verlaat ten doop.
podcast
René Boender over braincandies
Ronald Buitenhuis 4 juli 2011 ‘Waar Jim Collins ophield, ga ik verder.’ René Boender geeft in Cool to Great talloze ‘braincandies’ om het zakenleven een stuk gelukkiger te maken. Een gesprek over stopping power, intuïtie en beraken. ‘De route naar succes loopt van hoofd naar hart en daarna naar de portemonnee.’
interview
René Boender: ‘Er is nog nooit zomaar een gebraden duif naar binnen gevlogen’
Hans van der Klis 14 april 2011 In Great to Cool heeft ‘brain agent’ René Boender, tegenwoordig een veelgevraagd spreker, zijn beste ideeën verzameld. Op het omslag heeft hij alvast vermeld dat het een bestseller is, iets dat hij als kleine jongen leerde van Jan Cremer. Het cijfer 100.000 springt meteen in het oog. Alleen de oplettende lezer ziet dat er ‘Op verzoek van 100.000 keynote-bezoekers’ staat. ‘De oertechniek van Vance Packard’, stelt Boender. ‘De klassiekers zijn wij ten onrechte vergeten.’
Alle interviews en artikelen (6)

Over René Boender

René C.W. Boender (1958) geeft ruim 20 jaar keynotes over de hele wereld (in meer dan 50 landen) over o.a. Gen Z en hij geeft energieke gastcolleges die als eye openers worden ervaren. Hij doet dit vanuit het KISS-principe: Keep It Smart & Simple! In maart 2011 publiceerde hij 'Great to Cool; Braincandies met een bite', een onvervalste bestseller. Over de 3”12” E wet, het nieuwe ROI en zakendoen op weg naar Business Happiness. In 2013 volgde het even succesvolle ‘Cool is Hot; Ambitieuze Braincandies met een missie!’, waarin de volgende stap naar zakelijk geluk en doortastend leiderschap wordt gemaakt. Samen met Jos schreef hij 'Generatie Z, de 'eye-opener' en 'Generatie Z en de Vierde Industriële Revolutie'.

Andere boeken door René Boender

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Great to Cool