Great to Cool

brain candies with a bite!

E-book Epub met watermerkbeveiliging Engels 2011 9789461560414
Direct te downloaden

Samenvatting

René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He participated in a number of advertising campaigns for major brands, among which were Goodyear and Coca-Cola, Ola and L'Oréal, and also Nestlé and H&M. At the start of the nineties he established his own agency: BBCW. As of the year 2000
he tours the world as a keynote speaker, guest lecturer, and con- sultant to large international companies and CEOs, as a brain agent, innovation futurist and trendteller. Great to Cool is the book he promised his audience to write. In this book he energetically shares his vast knowledge, experience, and insights, by way of brain candies with a bite. Enhancing business happiness is René Boender's primary goal, in his keynotes as well as in this book. Page after page, you will find yourself becoming happier. 100% sure!

Specificaties

ISBN13:9789461560414
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:288
Verschijningsdatum:25-5-2011
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (3)

recensie
Great to Cool
Rob van Nes | 14 september 2012
Een interessante lezing van René Boender was de aanleiding voor het lezen van zijn boek 'Great to Cool'. Al snel bekroop mij daarbij het bioscoop/boek-gevoel. Moet je de film zien als je het boek hebt gelezen en/of andersom.
Lees verder
recensie
Great to Cool
Jan Jacob Bos | 5 augustus 2011
'Birds go flying at the speed of sound' (uit een liedje van Coldplay) speelde direct door mijn hoofd toen ik 'Great to Cool' las. De snelheid waarmee René Boender het ene na het andere onderwerp behandelt gaat inderdaad met de snelheid van het geluid. Hij noemt het zelf 'braincandies'. Zijn de snoepjes snel op, of heeft u er langer plezier van?
Lees verder
recensie
Great to Cool: laat het u smaken
Ronald Buitenhuis | 19 mei 2011
René Boender adviseerde onder meer merken als Coca Cola, Ola, Goodyear en L’Oréal. Het leverde hem een schat aan ervaring op. Ervaringen nu gebundeld als lekker weghappende ‘snoepjes’ in het boek Great to Cool. Ofwel: just do it! Als u tenminste tegen Amerikaans optimisme kunt.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Interviews en artikelen (1)

interview
René Boender: ‘Er is nog nooit zomaar een gebraden duif naar binnen gevlogen’
Hans van der Klis 14 april 2011 In Great to Cool heeft ‘brain agent’ René Boender, tegenwoordig een veelgevraagd spreker, zijn beste ideeën verzameld. Op het omslag heeft hij alvast vermeld dat het een bestseller is, iets dat hij als kleine jongen leerde van Jan Cremer. Het cijfer 100.000 springt meteen in het oog. Alleen de oplettende lezer ziet dat er ‘Op verzoek van 100.000 keynote-bezoekers’ staat. ‘De oertechniek van Vance Packard’, stelt Boender. ‘De klassiekers zijn wij ten onrechte vergeten.’

Over René Boender

René C.W. Boender is al 25 jaar een veelgevraagd spreker. Hij treedt op over de hele wereld met zijn 'verras, verander en verover' keynote. Iedere keer weer, weet hij zijn publiek te raken en te motiveren om op weg te gaan naar meer (zakelijk) geluk.  Op uitnodiging adviseert hij als brain-agent, innovatiefuturist en trendteller grote internationals en CEO's, en geeft hij gastcolleges aan internationale universiteiten. Afgelopen jaren publiceerde hij maar liefst 6 bestsellers en talloze publicaties over het veroveren van de braien positie en social seduction. Bovendien begeleide hij 6 Stanford studenten om af te studeren en te promoveren. Social Seduction en de toekomst van oa fundraising. 

Andere boeken door René Boender

Managementboek Top 100

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Great to Cool