Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Anders ondernemen, juist nú

Met 15 slimme concepten

Paperback Nederlands 2014 2e druk 9789461561633
Voormalig top 100Totaal 5 dagen
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

'Mijn marketingconcept is in essentie eenvoudig, maar nog nooit gekopieerd. Het vereist namelijk heel veel volharding en energie, plus een grote dosis doorzettings- en denkvermogen.'

In 'Anders ondernemen' vertelt rasondernemer Aad Ouborg hoe hij zijn unieke mix van event- en relatiemarketing bedacht en hoe u ervoor kunt zorgen dat u het altijd net even iets anders aanpakt dan de concurrentie. 'Het gaat in essentie om vier dingen: marketing, productinnovatie, creativiteit en onderscheidend vermogen', zegt hij. 'Als je die vier elementen niet op orde hebt, kun je een succesvolle carrière als ondernemer tegenwoordig wel vergeten.'

Aan de hand van vijftien creatieve concepten legt Ouborg uit wat het belang van sociale omgang en hoffelijkheid is. Waarom succes pas succes is wanneer u het met anderen deelt en waarom hij zo gespitst is op details. En niet te vergeten: hoe hij erin slaagt, iedere keer weer, de multinationals het vuur na aan de schenen te leggen in de markten waarin hij actief was.

'Ik heb respect voor de slimme concepten van Aad Ouborg, die dwars tegen ondernemingsprincipes ingaan.' - John de Mol

Specificaties

ISBN13:9789461561633
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:224
Druk:2
Verschijningsdatum:23-5-2014
Hoofdrubriek:Ondernemen
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Anders ondernemen
Pierre Spaninks | 26 mei 2014
Als ondernemer moet je vijf disciplines onder de knie hebben, betoogt Aad Ouborg in Anders Ondernemen, juist nú: sales, marketing, productinnovatie, creativiteit, en onderscheidend vermogen. Pas als je op al die disciplines een aanpak hebt ontwikkeld die past bij jouw persoonlijkheid, bij jouw product, bij jouw klanten - dàn ga je echt succes hebben.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

interview
Aad Ouborg: ‘Duizend-en-een kleine dingetjes die allemaal moeten kloppen’
Pierre Spaninks 3 juni 2014 Om succes te hebben als ondernemer moet je een meester zijn in marketing en sales, in creativiteit, in productinnovatie en in onderscheidend vermogen. Dat is wat Aad Ouborg zijn kinderen leert in de praktijk van zijn eigen bedrijf, en dat is wat hij zijn lezers leert in zijn boek Anders ondernemen, juist nú.

Over Aad Ouborg

Ouborg is de eigenaar/directeur van de Ouborg Group. Princess Household Appliances dat in september 1995 werd opgericht - een bedrijf in huishoudelijke artikelen met een afzetgebied over de hele wereld verkocht hij in 2011. Hiervoor werkte Aad Ouborg bij Van der Valk Hotel Gilze met zijn eerste baan als kelner en daarna was hij directeur/eigenaar van BaByliss, een bedrijf over persoonlijke (haar)verzorging. Als ondernemer werd Ouborg meerdere malen gelauwerd. Hij kreeg een eervolle vermelding als Sales Manager van het Jaar 1997, in 2002 ontving hij de Guts And Glory Award voor zijn vindingrijke en gedurfde aanpak als ondernemer, en in 2005 ontving Aad Ouborg de vakjuryprijs TM Awards Echie voor sterkste merk in de Benelux. In 2011 werkte Ouborg mee aan het BNN tv-programma Topmanager Gezocht (afgeleid van het Amerikaanse The Apprentice), een realityserie waarin Ouborg op zoek gaat naar de beste nieuwe Nederlandse topmanager.

Andere boeken door Aad Ouborg

Inhoudsopgave

Voorwoord John de Mol

1. Ondernemen: de ultieme vrijheid
2. Intense merkbeleving
3. Ondernemen is entertainen
4. Zakelijke relaties
5. De consument
6. Leiderschap
7. Het team
8. Keihard werken
9. Succes moet je delen, respect moet je verdienen
10. Productontwikkeling: innovatie en creativiteit
11. Nieuwe technologie en communicatiemiddelen
12. Grenzeloos ondernemen
13. Sales
14. Wat het ondernemerschap mij gebracht heeft
15. Mijn 15 creatieve concepten

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Anders ondernemen, juist nú