Lees verder
Carola Rodrigues is Social Selling-expert, ondernemer en spreker. Zij heeft Social Selling in Nederland op de kaart gezet en is genomineerd voor Zakenwonder Viva 400 in 2016.
Meer over Carola RodriguesSocial selling masterclass
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789461562319Samenvatting
'Social Selling Masterclass' leert je met een nieuwe aanpak effectiever en met meer succes acquisitie te plegen: zorg dat klanten naar joú komen.
Carola Rodrigues maakt je in dit boek vertrouwd met haar Social Selling Proces; een stappenplan waarmee je je bedrijf Social Selling-proof kunt maken:
- hoe zet je jezelf als 'personal brand' centraal hoe laat je potentiële klanten naar je toe komen
- hoe kun je ze volgen via je social mediakanalen hoe creëer je waardevolle killercontent voor jouw doelgroep
- op welk moment kun je in actie komen om ze op een 'warme' manier te benaderen en te verleiden
Als je dit toepast trek je uiteindelijk klanten aan die écht bij je organisatie passen. Daarna gaan je verkoopresultaten omhoog! Dit is Social Selling. Het is de kern van je succes, of je nu verkoper, marketeer, salesmanager, commercieel directeur, ondernemer of zzp'er bent.
'Social Selling Masterclass' is een innovatief en praktisch boek. Met veel opdrachten, video's en inspiratietools. Al lezende ontwikkel je - stap voor stap - je eigen Social Selling Strategie.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over Carola Rodrigues
Inhoudsopgave
Voor jou
Inleiding
1. Een veranderende verkoop- en marketingwereld
2. De kracht van authenticiteit
3. Een nieuwe manier van verkopen
4. Stel een doel
5. Formuleer een doelgroep
6. Ontwikkel je Social Selling-propositie
7. Kies de juiste social mediakanalen
8. Creëer een killercontent
9. Maak een contentkalender
10. Doe aan leadnurturing
11. Voer warme acquisitie
12. Social Selling-implementatie
Tot slot
Dankwoord
Literatuur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan