Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Stop. - Stopstrategie voor organisaties

Paperback Nederlands 2020
Verkooppositie 445
Nog niet verschenen, verwacht op 09‑09‑2020
24,95

Samenvatting

Overbodige regels, innovaties die maar niet gerealiseerd worden, vergaderingen die alleen maar gehouden worden omdat ze nu eenmaal gehouden worden. Of bureaucratische gedrochten en vage projecten zonder einde. Geen organisatie lijkt eraan te ontkomen: dingen die niets opleveren en wel veel energie en geld kosten. Het werkt niet goed en we raken er uitgeput en cynisch van. En toch gaan we ermee door.

Waarom stoppen we niet gewoon met iets wat niet werkt? We werken blijkbaar liever aan iets nieuws, anders of beters. Ondertussen blijven we trekken aan het dode paard.

Zou het niet heerlijk zijn als we in onze organisaties goed zijn in stoppen? Stel je voor dat we onze energie kunnen steken in het doen van het goede werk. Niet in het sleuren en zeuren. Bewust en blijvend ergens mee stoppen. Dat het ook eens mínder wordt, en niet altijd maar meer.

In Stop. krijg je van stopstrateeg Marije van den Berg de vijf heldere stappen waarmee je goed stoppen in jouw team of organisatie wel voor elkaar krijgt. Je krijgt dat extra inzicht om nu toch echt definitief de knoop door te hakken en te stoppen. Mét of zonder feest.

Specificaties

ISBN13:9789462722477
Trefwoorden:stoppen, stopstrategie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:184
Druk:1

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marije van den Berg

Marije van den Berg is stopstrateeg. Haar motto: dode paarden moet je feestelijk begraven. Ze heeft als onderzoeker en adviseur in talloze organisaties rondgelopen. Zo bracht ze vorig jaar alle geldstromen in het basisonderwijs in kaart (en haalde daarmee de landelijk pers en de Tweede Kamer). Ze ziet in al die organisaties veel overbodige ellende en te veel gedreven mensen die moe en cynisch zijn. Dat kan anders. Stop. is haar eerste boek.

Andere boeken door Marije van den Berg

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Stop. - Stopstrategie voor organisaties