Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing De CX Travel Guide
VOORDEEL - 22% korting
De CX Travel Guide
De CX Travel Guide
Nienke Bloem

Nienke Bloem wordt ook wel dé CX-expert van Nederland genoemd. Nienke was verantwoordelijk voor CX bij KPN en is sinds vijf jaar een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer als het gaat over klantbeleving.

Meer over de auteurs
De CX Travel Guide - Avontuurlijk handboek Customer Experience Justin van Lopik 6 februari 2020 Het vakgebied customer experience (CX) management heeft in korte tijd een enorme vlucht genomen. Soms is het een loze kreet, maar steeds meer organisaties zijn daadwerkelijk bezig om klantbeleving goed te organiseren. Lees het volledige artikel
Nienke Bloem, Evelien van Damme, Karolien van der Ouderaa

De CX Travel Guide

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met Customer Experience

Gebonden Nederlands 2020 9789463012621
10 beoordelingen
Verkooppositie 1289Hoogste positie: 128
Gebonden | NL € 25,95 E-book | NL € 14,95
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
32,95
25,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Lezersrecensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave
VOORDEEL - 22% korting

Samenvatting

Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!

De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met Customer Experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over Customer Experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt.

Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld!

Specificaties

ISBN13:9789463012621
Trefwoorden:marketing, klantbeleving, Customer Experience
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:136
Uitgever:Eburon Uitgeverij
Druk:1
Verschijningsdatum:11-2-2020
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (3)

De CX Travel Guide - 'Een welkome bron van inspiratie'
Peter Streefkerk | 7 mei 2020
Een boekrecensie over een reisboek, die zag je vast niet aankomen als (regelmatige) lezer van boekrecensies op www.managementboek.nl ? En dan met zo'n raadselachtige lettercombinatie als CX in de titel, het roept vast nog meer vragen op.
Lees verder
De CX Travel Guide - 'Ik raad elke marketeer aan dit boek te lezen'
Ment Kuiper | 3 april 2020
De ontvangst van het boek De CX Travel Guide van Nienke Bloem, Eveline van Damme & Karolien van der Ouderaa was een beleving op zich. De bezorger had het boek in de regen over de schutting achter ons huis gegooid.
Lees verder
De CX Travel Guide - 'Een goed startpunt'
Sjors van Leeuwen | 10 maart 2020
Een organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Wie wil dat niet? Dat lukt alleen als je de klantbeleving (CX) structureel en consistent verbetert. In De CX Travel Guide lees je hoe dat aanpakt.
Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
10 stemmen
9
1
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De CX Travel Guide - Avontuurlijk handboek Customer Experience
Evelien van Damme 6 februari 2020 Het vakgebied customer experience (CX) management heeft in korte tijd een enorme vlucht genomen. Soms is het een loze kreet, maar steeds meer organisaties zijn daadwerkelijk bezig om klantbeleving goed te organiseren.
Artikel lezen

Over Nienke Bloem

Nienke Bloem wordt ook wel dé CX-expert van Nederland genoemd. Nienke was verantwoordelijk voor CX bij KPN en is sinds vijf jaar een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer als het gaat over klantbeleving. Nienke is officieel Resource & Training Partner bij Customer Experience Professional Association (CXPA) en heeft vele customer experience professionals geholpen om hun Customer Experience Expert Accreditatie (CCXP) te halen.

Andere boeken door Nienke Bloem

Bekijk alle boeken

Over Evelien van Damme

Evelien van Damme is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Evelien ondersteunt klanten in diverse transformaties waarbij Customer Excellence centraal staat.

Andere boeken door Evelien van Damme

Bekijk alle boeken

Over Karolien van der Ouderaa

Karolien van der Ouderaa is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Karolien helpt grote organisaties bij het centraal stellen van de klant in de hele organisatie en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed.

Andere boeken door Karolien van der Ouderaa

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding

1 Verkenning: Een goede voorbereiding is het halve werk
1.1 Oriënteren waar je staat
1.2 Het CX-framework
1.3 De CX-volwassenheidsanalyse
1.4 Inspiratie van buitenaf

2 Bestemming: Beschrijf het gevoel dat jij jouw klanten wilt geven
2.1 Schrijf je CX-strategie
2.2 Beschrijf het belang
2.3 Haal de verwachtingen van klanten op
2.4 Beschrijf wat er in jouw omgeving gebeurt
2.5 Maak helder wat de CX-doelstellingen en ambities zijn
2.6 Co-creëer je klantkompas
2.7 Voorbeelden van klantkompassen
2.8 Gebruik storytelling
2.9 Maak een business case

3 Pad: Bepaal je CX-Roadmap
3.1 Denkers, doeners en delers
3.2 De route van de denkers
3.3 De route van de doeners
3.4 De route van de delers
3.5 Vertaal jouw pad naar een CX-roadmap

4 Reis: CX in je organisatie
4.1 Werken aan CX: pak de regierol
4.2 Koers houden op het uitgestippelde pad
4.3 Leer van jouw CX-medereizigers
4.4 De meest voorkomende roadblocks

5 Medereizigers

6 Customer Experience templates

Bronnen

Aanbevolen live events...

dinsdag 28-06-2022

Jaarcongres Verandermanagement

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • De CX Travel Guide
    Nienke Bloem
    De CX Travel Guide
    € 14,95
  • Doelgerichte SEO
    Tonny Loorbach
    Doelgerichte SEO
    € 19,99
  • Nummer 1
    Aartjan van Erkel
    Nummer 1
    € 23,99
  • Basisboek Online Marketing
    Marjolein Visser
    Basisboek Online Marketing
    € 72,95
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 27,99
  • Supercharge your stories
    Paul Hillesum
    Supercharge your stories
    € 29,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2022 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De CX Travel Guide

        De CX Travel Guide
        Nienke Bloem , Evelien van Damme , Karolien van der Ouderaa
        /