Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 20% korting

Key Accountmanagement

Paperback Nederlands 2016 2e druk 9789492196156
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Verkooppositie 4714Hoogste positie: 14
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
44,50
35,95
VOORDEEL - 20% korting

Samenvatting

De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat op praktische wijze zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties.

In dit boek worden de laatste ontwikkelingen en trends beschreven. Het geeft antwoord op vragen als hoe selecteer je key accounts, hoe ontwikkel je key-relaties, hoe maak je realistische plannen en hoe organiseer je key accountmanagement binnen je bedrijf? Ook in deze editie weer praktische tools als de werkbladen en diverse organisatiemodellen.

Naast actuele cases en best practices zijn per hoofdstuk een leerdoelstelling en discussievragen toegevoegd, hetgeen deze editie ook bijzonder geschikt maakt voor toepassing binnen hoger (sales) onderwijs.

Specificaties

ISBN13:9789492196156
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Uitgever:Boom
Druk:2
Verschijningsdatum:1-9-2016
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Key Accountmanagement
Sjors van Leeuwen | 8 september 2016
De concurrentie in business to business markten (B2B) wordt internationaler en steeds heviger. Bedrijven moeten de relatie met hun klanten versterken om het gevecht om die klant te kunnen winnen. De invoering van key-accountmanagement ligt dan voor de hand. Het boek Key-accountmanagement laat zien hoe je dat in de praktijk brengt.
Lees verder

Lezersrecensies

4.6 van de 5
8 stemmen
5
3
0
0
0

Interviews en artikelen (2)

preview
Preview - Herziene editie van Key-accountmanagement
Marian Dingena 16 september 2016 Het commerciële landschap verandert, reden voor een herziene editie van Key-accountmanagement. Marian Dingena legt in deze preview uit waarom.
achtergrond
Key account management
Marian Dingena 12 juni 2002

Over Marian Dingena

Marian Dingena is oprichter van MPCN Action Learning en Business Coaching en als academisch directeur verantwoordelijk voor het Strategisch Accountmanagementprogramma van Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit Rotterdam. Bij RSM verzorgt zij daarnaast executive education maatwerkprogramma’s en treedt zij op in het Sales Leaderschip Diploma programma.

Andere boeken door Marian Dingena

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Key Accountmanagement