Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Leiderschap
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-Books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen...
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
E-Books Communicatie en media Managing Authentic Relationships
Managing Authentic Relationships
Jean Paul Wijers

Jean Paul Wijers is directeur en oprichter van het Protocolbureau en het Institute of Strategic Relationship Management.

Meer over de auteurs
Managing Authentic Relationships Jean Paul Wijers 13 maart 2019 Amsterdam University Press publiceerde in maart 2019 Managing Authentic Relationships; Facing New Challenges in a Changing Context over netwerken, (zakelijke) relaties en relatiemanagement. Een van de auteurs, Jean Paul Wijers, vertelt in deze preview wat het betekent om authentieke relaties te managen. Lees het volledige artikel
E-book
Jean Paul Wijers, Monica Bakker, Robert Collignon, Gerty Smit, René Foqué, Paul Mosterd, Tom Verbelen e.a.

Managing Authentic Relationships

Facing New Challenges in a Changing Context

E-book Pdf met watermerkbeveiliging Engels 2019 1e druk 9789048540884
9 stemmen
Verkooppositie 1694Hoogste positie: 392
Paperback | EN € 34,95 E-book | EN € 13,99
Direct te downloaden
13,99
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit e-book
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

In an increasingly connected world, Strategic Relationship Management is a vital capability for successful organizations. The book Managing Authentic Relationships; Facing New Challenges in a Changing Context focuses on building and managing a strong network and reciprocal relationships for the entire organization by implementing a professional relationship management approach at strategic, tactical and operational level.

Professional relationship management makes valuable and measurable contributions to the strategic goals of an organization by:
- Expanding the organization’s strategy to a Relationship Management Strategy.
- Efficiently managing relationships and correctly mapping stakeholders.
- Embedding clear responsibility for relationship management throughout the organization.
- Measuring results and calculating the Return-on-Relationship.
- Developing strong networking skills and networkers who are able to act as eyes and ears for the organization.
- Organizing effective networking activities with measurable results.

This book also offers a holistic view. Managing authentic relationships requires a shared understanding of what relationships are. It is impossible to develop succesful relationship management without authentic relationships based on trust and reciprocity.

“This book on Strategic Relationship Management is mandatory literature for all who want to constructively build a world based on sustainable mutual benefits, where commerce blossoms and peace prevails.” - Dick Berlijn, former Commander in Chief of the Dutch Armed Forces

“This valuable book is about the lost art of personal attention; Very important in building networks and relationships!” - Alexandra Messervy, Founder and Chief Executive of The English Manner, formerly of the Royal Household of HM the Queen

“As personal relationships become more important in our accelerating and digitizing world, it is a huge benefit to finally have a book that defines Relationship Management as a true and required profession in any organization.” – Janine Dijkmeijer, CEO of Nederlands Dans Theater

Trefwoorden

relatiemanagement   netwerken   strategisch management   stakeholdermanagement   vertrouwen   authenticiteit   return-on-relationship   organisatiestrategie   wederkerigheid   netwerkorganisatie   stakeholderanalyse   relatieperformancemanagement   protocol   communicatie   verandermanagement   organisatieontwikkeling   loyaliteit   bedrijfscultuur   networking-events   leidinggeven   sociale netwerken   klantrelaties   omnichannel   sociale waardeketens   kpi   datamanagement   social media   digitalisering   crm  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789048540884
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:256
Uitgever:Amsterdam University Press
Druk:1
Verschijningsdatum:5-3-2019
Hoofdrubriek:Communicatie en media, Strategisch management

Lezersrecensies

5.0 van de 5
9 stemmen
9
0
0
0
0
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Interviews en artikelen (1)

preview
Managing Authentic Relationships
Jean Paul Wijers 13 maart 2019 Amsterdam University Press publiceerde in maart 2019 Managing Authentic Relationships; Facing New Challenges in a Changing Context over netwerken, (zakelijke) relaties en relatiemanagement. Een van de auteurs, Jean Paul Wijers, vertelt in deze preview wat het betekent om authentieke relaties te managen.
Artikel lezen

Over Jean Paul Wijers

Jean Paul Wijers is directeur en oprichter van het Protocolbureau en het Institute of Strategic Relationship Management. In 1996 studeerde hij af aan de Hotelschool The Hague, het Protocolbureau was toen 1 jaar oud. Tussen 2001 en 2009 werd Jean Paul als hoofd-ushers ingeschakeld door de Ceremoniemeester van Koningin Beatrix op de Koninklijke Huwelijken, Staatsbegrafenissen en Koninklijke Dopen.

Andere boeken door Jean Paul Wijers

Bekijk alle boeken

Over Robert Collignon

Robert Collignon (Aegon) heeft ruime ervaring op pensioengebied. 'Pensioen voor Dummies' is dan ook geschreven op basis van zijn vele klantcontacten en - ervaringen.

Andere boeken door Robert Collignon

Bekijk alle boeken

Over René Foqué

René Foqué is hoogleraar in de rechtsfilosofie en de rechtstheorie aan de Katholieke Universiteit Leuven en de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Andere boeken door René Foqué

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Foreword by Franck Erkens
Preface by Jean Paul Wijers
Introduction by Prof René Foqué

Authentic Relationships

How do you want to be seen?
by Paul Mosterd, Deputy Director Hermitage Amsterdam
1. The Importance of Networks and Relationships
2. The Importance of Protocol in Networks

The future of protocol; how new rituals might modernize protocol in our highly individualized age
by Paul Spies, Director of Stadtmuseum Berlin

Protocol is an executor of the Strategic Relationship Management
by Tom Verbelen, Director Municipality of Antwerp

3. Developing a Networking Vision

Managing Relationships

Upward mobility
By Paul Mosterd, Deputy Director Hermitage Amsterdam
4. Relationship Management Strategy
5. Relationship Echelons and Stakeholder Management
6. Developing a Relationship Management Plan

Public Sector Strategic Relationship Management -
The Municipality of Antwerp’s story of facilitating benefits for the community
by Tom Verbelen, Director Municipality of Antwerp
7. Relationship Management Capabilities
8. Assessing the Return-on-Relationship
9. Relationship Performance Management

Making Relationship Marketing More Valuable
By Marike Dragt, Head of Relationship Marketing at ing Wholesale Banking
10. The Responsibility for the Strategic Relationship Management
11. Implementing a Relationship Management Strategy: Implementing Change

How a Refugee Organization Professionalized its Relationship Management
By Boukje de Haan, Head of Communication and Fundraising, Foundation for Refugee Students uaf

Successful Encounters

LinkedIn or Facebook?
By Paul Mosterd, Deputy Director Hermitage Amsterdam
12. Supporting the Networkers: Creating the Networking Tool Kit
13. Networking Events or Meetings

The authors
The Institute of Strategic Relationship Management
The postgraduate program Strategic Relationship Management
Glossary
Index
Thank you
Colophon

Aanbevolen live events...

donderdag 02-10-2025

Strategisch veranderen en samenwerken bij maatschappelijke opgaven

Collegereeks

Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...

  • Geen paniek!
    Maureen Veurman
    Geen paniek!
    € 24,95
  • Vaker in de media
    Janneke van Heugten
    Vaker in de media
    € 35,99
  • Now we’re talking!
    Frank Weijers
    Now we’re talking!
    € 12,00
  • The Culture Map - NL Editie
    Erin Meyer
    The Culture Map - NL Editie
    € 17,50
  • Goedbedoeld moeilijk maken
    Ariane van Heijningen
    Goedbedoeld moeilijk maken
    € 23,50
  • Communicatie zonder frustratie in het onderwijs
    Ingrid van Essen
    Communicatie zonder frustratie in het onderwijs
    € 32,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Managing Authentic Relationships

        Managing Authentic Relationships
        Jean Paul Wijers , Monica Bakker , Robert Collignon , Gerty Smit , René Foqué , Paul Mosterd , Tom Verbelen
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Managing Authentic Relationships

        Verwijder uw beoordeling