Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Extreem klantgericht

= Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2019 9789089654144
10
Voormalig top 10Totaal 19 dagen
Voormalig top 100Totaal 97 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

- Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.
- De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.
- De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.

'Daniëlle de Jonge weet niet alleen de nieuwe trend bloot te leggen, maar geeft hier ook praktische en goede voorbeelden van. Een echte aanrader wat mij betreft!' - Gerrit Piksen – Expert customer insights SAMR Marktvinders

'Met Extreem klantgericht legt Danielle de Jonge een krachtige verbinding tussen goed, gaaf en geld: goed doen voor de maatschappij, gave klantprestaties neerzetten en daar dankzij commerciële slagkracht ook nog geld mee verdienen.' - Rob Beltman – Customer Engagement & Customer Excellence Expert bij H3ROES

Specificaties

ISBN13:9789089654144
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:176
Druk:1
Verschijningsdatum:9-4-2019
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

Extreem klantgericht - 'Opent je ogen opnieuw'
Mylene Bouwman | 11 juni 2019
Extreem klantgericht van Daniëlle de Jonge schept een beeld van hoe je zelf meer inzicht kan krijgen in jouw klanten, ze net dat stukje extra aandacht kan geven om de gunfactor te krijgen en hoe je altijd aan hun verwachtingen voldoet.
Lees verder
Extreem klantgericht - 'Praktisch, leesbaar en bovendien toepasbaar'
Arjan te Lintelo | 16 mei 2019
Het vakgebied verkoop is al geruime tijd behoorlijk aan het veranderen. Dit zal iedereen die binnen een organisatie werkt die met klanten te maken heeft herkennen en beamen.
Lees verder
Extreem klantgericht - 'Buitengewoon zinnige inhoud'
Jacques Koster | 6 mei 2019
De subtitel van Extreem klantgericht is: Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties. En als je het uit hebt, dan denk je: ja, klopt. Slim. Logisch. Natuurlijk. Vanzelfsprekend!
Lees verder
Extreem klantgericht - 'Een vlotte introductie in klantgerichtheid'
Sjors van Leeuwen | 3 mei 2019
Wil je als bedrijf succesvol zijn dan draait het tegenwoordig om maatschappelijke impact, commerciële slagkracht en waardevolle klantrelaties. Dat is de boodschap van Danielle de Jonge in haar boek Extreem klantgericht.
Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
7 stemmen
4
1
2
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (6)

column
Daniëlle de Jonge over Digitale klantgerichtheid: netvliesmanagement als ijzersterk relatiebeheer
Daniëlle de Jonge 6 juli 2021 Daniëlle de Jonge en Judith Smits publiceren deze zomer op dit medium een serie blogs met tips over de human touch in digitale gesprekken. Dit is de vijfde aflevering, met Daniëlle's tips voor een ijzersterk relatiebeheer.
column
Daniëlle de Jonge over Digitale klantgerichtheid: videobelgesprekken met aandacht voor de klant
Daniëlle de Jonge 29 juni 2021 Daniëlle de Jonge en Judith Smits publiceren deze zomer op dit medium een serie blogs met tips over de human touch in digitale gesprekken. Dit is de vierde aflevering, met Daniëlle's tips om echte aandacht te geven aan de klant, zelfs tijdens een videobelgesprek. 
column
Daniëlle de Jonge over Digitale klantgerichtheid: Een onderscheidende indruk maken
Daniëlle de Jonge 15 juni 2021 Daniëlle de Jonge en Judith Smits publiceren deze zomer op dit medium een serie blogs met tips over de human touch in digitale gesprekken. Dit is de tweede aflevering, met Daniëlle's tips om online een onderscheidende indruk te maken.
nieuws
Schrijf jouw managementbestseller!
Daniëlle de Jonge 21 januari 2021 Loop jij al een tijd rond met het idee een managementboek te schrijven? Is het misschien wel jouw goede voornemen voor 2021? Wil je weten hoe je dat het beste aanpakt? Dan moet je deze blogpost zeker lezen.
preview
Extreem klantgericht - One size fits none!
Daniëlle de Jonge 23 mei 2019 Daniëlle de Jonge geeft je in Extreem klantgericht volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Een preview.
interview
Daniëlle de Jonge: ‘Echte klantgerichtheid vereist maatschappelijke betrokkenheid’
Hans van der Klis 9 april 2019 In haar nieuwe boek Extreem klantgericht legt auteur en spreker Daniëlle de Jonge – naast het commerciële aspect - veel nadruk op het belang van maatschappelijke impact. ‘Zeventig procent van de Nederlandse klanten – zowel zakelijk als consumenten – verwacht dat een leverancier iets doet aan maatschappelijke impact.’

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Voor BNR is zij host van Dé Klantenpodcast. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Met Managementboek ontwikkelde zij de online training 'KLantgericht verkopen'. - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Inhoudsopgave

INLEIDING

Extreem klantgericht: de nieuwe standaard! 15

MAATSCHAPPELIJKE IMPACT
Deel 1 Maatschappelijke impact
Maatschappelijke impact 25
1 De Goede Weg-wijzer 27
2 Ecologische winst: zo ziet dat eruit 33
3 Sociale winst: zo ziet dat eruit 39
Maatschappelijke impact in actie 45

COMMERCIËLE SLAGKRACHT
Deel 2 Commercieel omdenken
Commercieel omdenken 49
4 De klant is aan zet 51
5 Wat heeft jouw klant te vertellen? 59
6 Klanten betrekken helpt je excelleren 67
Commercieel omdenken in actie 74

Deel 3 Relatiegerichte vaardigheden
Relatiegerichte vaardigheden 77
7 Commerciële alertheid 79
8 Opvallend online 85
9 Aangescherpte gesprekstechnieken 95
Relatiegerichte vaardigheden in actie 104

WAARDEVOLLE KLANTRELATIES
Deel 4 Fan zijn van jouw klanten
Fan zijn van jouw klanten 107
10 Bied klanten de beste ervaring 109
11 Persoonlijk contact is niet meer van deze tijd 117
12 Ambassadeurs: klanten met labradorloyaliteit 125
Fan zijn van jouw klanten in actie 133

Deel 5 Bedrijfsbrede klantfocus
Bedrijfsbrede klantfocus 135
13 Klantgedreven leiders 137
14 Doe niet moeilijk, doe het samen 145
15 Zet jezelf op nummer 1 153
Bedrijfsbrede klantfocus in actie 159

EPILOOG
Jouw route naar extreem klantgericht gedrag 163
Over de auteur 167
Het ‘schrijven doe je niet alleen’-dankwoord 169

Bronnen 171

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Extreem klantgericht