Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The Connected Company

Paperback Engels 2014 9781491919477
Verwachte levertijd ongeveer 16 werkdagen

Samenvatting

The future of work is already here.
Customers are adopting disruptive technologies faster than your company can adapt. When your customers are delighted, they can amplify your message in ways that were never before possible. But when your company’s performance runs short of what you’ve promised, customers can seize control of your brand message, spreading their disappointment and frustration faster than you can keep up.
To keep pace with today’s connected customers, your company must become a connected company. That means deeply engaging with workers, partners, and customers, changing how work is done, how you measure success, and how performance is rewarded. It requires a new way of thinking about your company: less like a machine to be controlled, and more like a complex, dynamic system that can learn and adapt over time.
Connected companies have the advantage, because they learn and move faster than their competitors. While others work in isolation, they link into rich networks of possibility and expand their influence.
Connected companies around the world are aggressively acquiring customers and disrupting the competition. In The Connected Company, we examine what they’re doing, how they’re doing it, and why it works. And we show you how your company can use the same principles to adapt—and thrive—in today’s ever-changing global marketplace.

Specificaties

ISBN13:9781491919477
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:312
Uitgever:O'Reilly
Verschijningsdatum:5-12-2014
Hoofdrubriek:IT-management / ICT
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
The Connected Company
Carla Verwijs | 16 januari 2015
Door sociale media en het internet zijn klanten steeds beter met elkaar verbonden en daardoor vormen ze machtige belangengroepen. Bedrijven lopen achter op deze realiteit: staan vaak ver van de klanten af, zijn traag met reageren en lopen daardoor kans op reputatieverlies. Dave Gray beschrijft in ‘De Connected Company’, dat hij heeft geschreven samen met Thomas vander Wal, een genetwerkt type bedrijf, dat flexibeler kan reageren op de continu veranderende omgeving en wensen van klanten.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Dave Gray

Leider en manager Dave Gray heeft een achtergrond in design. Hij werkte met veel van ’s werelds grootste ondernemingen, maar ook met middelgrote bedrijven, startups, executives en individuen. Dave is oprichter van adviesbedrijf voor strategisch ontwerp XPLANE en medeoprichter van Boardthing, een samenwerkingsplatform voor verspreid werkende teams. Hij schreef eerder al twee boeken over design (visueel denken), verandering en innovatie: Gamestorming: Spellen voor vernieuwers en veranderaars, en De Connected Company. Zijn aandachtsgebied is de menselijke kant van verandering en innovatie. In het bijzonder: • Wat maakt dat mensen nieuwe ideeën omhelzen, vooral als die ingrijpen in diep ingebedde gewoonten en gedragingen? • Hoe kun je dingen die een goed idee lijken – plannen, ideeën, strategieën – tot leven wekken in de echte wereld?

Andere boeken door Dave Gray

Over Thomas Vander Wal

Thomas Vander Wal, principal bij InfoCloud Solutions, adviseert bedrijven over social business, digitale content en de omslag van persoonlijke naar sociale informatie. Hij heeft zitting in de stuurcommissie van het Web Standards Project, hielp bij de oprichting van het Information Architecture Institute en bedacht de term 'folksonomy'.

Andere boeken door Thomas Vander Wal

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Connected Company