Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Starbucks strategie

De grondbeginselen van een goede relatie met je klanten, binding met je werknemers en kennis van je producten

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2014 1e druk 9789000336821
Direct te downloaden

Samenvatting

Als wereldwijd geliefd merk is Starbucks verantwoordelijk voor het feit dat koffie bestellen is veranderd in een cultureel fenomeen: het resultaat van een uitgekiende strategie. Michelli, die in zijn eerdere besteller 'Starbucks' uitlegde hoe het succes begint bij de wijze waarop barista de beleving weet over te brengen op de klant, toont in 'De Starbucks strategie' welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten - en hoe het bedrijf erin slaagde de economische crisis te verwerken.

Specificaties

ISBN13:9789000336821
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:256
Druk:1
Verschijningsdatum:24-3-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
De Starbucks strategie
Marcel Rosbergen | 11 november 2014
De boeken van dr. Joseph Michelli (o.a. The Zappos Experience) zijn een rijke bron van kennis en ervaringen van leidinggevenden bij het aanpakken van moeilijke opgaven en mogelijkheden voor een organisatie. In ‘De Starbucks strategie’ beschrijft Michelli de tegenslagen die Starbucks heeft moeten overwinnen, evenals de doorbraken die zijn bereikt. Daarnaast leert het boek dat ieder van ons (ongeacht zijn functie of type bedrijf) kan bijdragen aan een hogere kwaliteit producten en diensten, klantervaringen en een sterkere betrokkenheid bij de gemeenschap waarin wij functioneren.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Joseph Michelli

Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen.

Andere boeken door Joseph Michelli

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Starbucks strategie