

Hans Smellinckx is al meer dan 15 jaar expert Omni-channelmarketing voor merken zoals Coca-Cola, Ikea en Artoos.
Meer over Hans Smellinckx100 Days to Make Your Mark as a CEO
Essentials for First-Time en Seasoned business-leaders
Paperback Engels 2025 1e druk 9789020927443Samenvatting
Stepping into the CEO role for the first time is a formidable challenge. The weight of decision-making, the complexity of organizational dynamics, and the pressure to lead with vision can feel overwhelming. This book serves as your essential guide, offering the tools and insights necessary to succeed. With high expectations for transformative leadership, how do you create lasting change?
The first 100 days are crucial for analyzing your organization and building a robust growth strategy. You’ll learn how to assess the strengths and weaknesses of your team, to identify key areas for improvement, and to develop a clear, actionable plan. Even seasoned CEOs will find valuable insights to inspire new avenues for expansion.
Trefwoorden
ceo leiderschap strategie eerste 100 dagen organisatie management verandermanagement persoonlijk leiderschap groei zelfreflectie besluitvorming marketing waardepropositie prestatiemeting bedrijfscultuur leidinggeven communicatie teamsamenstelling klantgericht ondernemerschap organisatiestructuur data-driven persoonlijke ontwikkeling strategisch management diversiteit beloningsbeleid toekomstgericht familiebedrijf hybride werken netwerken
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan