Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte rondom de feestdagen zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen

Hoe komen ze erop?

Stop met overbodige onzin en breng gezond verstand terug in je bedrijf

Paperback Nederlands 2021 9789047014614
Nog niet verschenen, verwacht op 17‑03‑2021
24,99

Samenvatting

Je probeert een vergaderruimte te reserveren via het nieuwe automatische systeem, maar elke ruimte blijkt voor eeuwig bezet. Je woont een eindeloos durende presentatie bij, en uiteindelijk kom je tot de conclusie dat het hele verhaal in vijf minuten samengevat had kunnen worden. Herkenbaar?

Bedrijven zijn vaak zo druk in de weer met allerlei bijzaken dat ze de basis uit het oog verliezen en hun gezonde verstand kwijtraken. Dit leidt niet alleen tot tijdrovende en nutteloze interne processen met alle frustraties van dien, maar levert ook gebruiksonvriendelijke producten en diensten op, en dus ook ontevreden klanten.

Martin Lindstrom adviseert grote internationale bedrijven als Maersk, Swiss Airlines en Burger King. In 'Hoe komen ze erop?' neemt hij je mee langs talloze en vaak hilarische voorbeelden uit de praktijk. Hij laat zien hoe iedere organisatie zich in vijf stappen kan ontdoen van bureaucratische rompslomp. Het levert een praktisch boek vol eyeopeners op dat dankzij Lindstroms aanstekelijke schrijfstijl ook voor veel leesplezier zorgt.

Specificaties

ISBN13:9789047014614
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:17-3-2021

Over Martin Lindstrom

Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere. Nu is hij een van de meest gerespecteerde merkengoeroes ter wereld. Hij was de internationale COO van British Telecom/LookSmart, manager bij BBDO oprichter en CEO van BBDO Interactive Asia en mede-oprichter van BBDO Interactive Europe. De laatste twee groeide uit tot de grootste internetbedrijven van hun regio. Nu is hij CEO van de Lindstrom Company en werkt hij onder andere voor American Express, Disney, Heineken, Mars, Microsoft, McDonalds en Unilever.

Andere boeken door Martin Lindstrom

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hoe komen ze erop?