Lees verder
Op zijn twaalfde richtte Martin Lindstrom zijn eigen reclamebureau op. Dat was het begin van een razendsnelle carriere.
Meer over Martin LindstromHoe komen ze erop?
Stop met overbodige onzin en breng gezond verstand terug in je bedrijf
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2021 1e druk 9789047015079Samenvatting
Je probeert een vergaderruimte te reserveren via het nieuwe automatische systeem, maar elke ruimte blijkt voor eeuwig bezet. Je woont een eindeloos durende presentatie bij, en uiteindelijk kom je tot de conclusie dat het hele verhaal in vijf minuten samengevat had kunnen worden. Herkenbaar?
Bedrijven zijn vaak zo druk in de weer met allerlei bijzaken dat ze de basis uit het oog verliezen en hun gezonde verstand kwijtraken. Dit leidt niet alleen tot tijdrovende en nutteloze interne processen met alle frustraties van dien, maar levert ook gebruiksonvriendelijke producten en diensten op, en dus ook ontevreden klanten.
Martin Lindstrom adviseert grote internationale bedrijven als Maersk, Swiss Airlines en Burger King. In 'Hoe komen ze erop?' neemt hij je mee langs talloze en vaak hilarische voorbeelden uit de praktijk. Hij laat zien hoe iedere organisatie zich in vijf stappen kan ontdoen van bureaucratische rompslomp. Het levert een praktisch boek vol eyeopeners op dat dankzij Lindstroms aanstekelijke schrijfstijl ook voor veel leesplezier zorgt.
Specificaties
Expertrecensies (4)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Over Martin Lindstrom
Inhoudsopgave
Inleiding 14
1. Waarom krijg ik mijn tv niet aan? 26
2. Waar is de empathie gebleven? 36
3. Niet van binnen naar buiten, maar van buiten naar binnen 56
4. Bedrijfspolitiek: de onzichtbare dwangbuis 80
5. ‘U hebt geen toegang tot dit hoofdstuk’ 99
6. Stuur me maar een PowerPoint! 124
7. Wat ligt daar op de loer? Bah, een regel! 144
8. Weerstand in het bedrijfsleven 161
9. Maar wat is dan de oplossing? 184
10. Een afdeling gezond verstand oprichten 207
Ten slotte nog dit… 233
Dankwoord 235
Noten 243
Over de auteur 251
Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan