Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Praktisch sales- en accountmanagement

Paperback Nederlands 2020
Verkooppositie 817
Nog niet verschenen, verwacht op 02‑09‑2020
61,75

Samenvatting

Dit boek behandelt het salesvak in de volle breedte: van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot de salesperformance.

Specificaties

ISBN13:9789055163243
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:438
Druk:3

Expertrecensies (1)

Toolkit voor strategisch sales- en accountmanagement
Bert Peene | 19 september 2013
Sales hoort een van de kritieke succesfactoren van organisatiebeleid te zijn, stelt Robin van der Werf in zijn boek Praktisch sales- en accountmanagement. Daarom verdient sales een plaats in het strategisch hart. Voor de salesfunctie heeft dat belangrijke consequenties: aan commerciële mensen worden nieuwe, hogere eisen gesteld.Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Robin van der Werf: ‘Sales moet zich steeds meer richten op value selling’
Bert Peene 14 oktober 2013 Het salesvak is toe aan een grondige herbezinning. Van denken op korte termijn naar denken op lange termijn, en van product selling naar value selling. Dat betekent dat salesmanagers een andere rol krijgen. Hun afdeling is niet langer een tactisch instrument binnen marketing, maar een kritieke succesfactor voor organisatiesucces. In zijn boek Praktisch sales- en accountmanagement reikt Robin van der Werf de tools aan om die omslag te kunnen maken.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Robin van der Werf

Robin van der Werf verzorgt (in-company)opleidingen en trainingen op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Hij werkt daarbij samen met opleidingsinstituten en trainingsbureaus als NCOI Opleidingsgroep, ICM Opleidingen & Trainingen en Lindenhaeghe. Daarnaast adviseert en begeleidt hij bedrijven op deze gebieden vanuit zijn eigen adviesbureau CommVida. Hij heeft in uiteenlopende commerciële en leidinggevende functies gewerkt, waaronder als key-accountmanager, international salesmanager en businessunit manager. Ook is hij de auteur van Praktisch Sales- en Accountmanagement.

Andere boeken door Robin van der Werf

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Praktisch sales- en accountmanagement