Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Verdwenen Merken

Meer dan 300 merkverhalen

E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 2e druk 9789082367683
Direct te downloaden

Samenvatting

Waar is Van Gend en Loos gebleven, wat is er gebeurd met Postbus 51 en hoe is het eigenlijk afgelopen met het Land van Ooit?

Het boek 'Verdwenen Merken' biedt een uniek overzicht van bekende Nederlandse merken die tussen 1970 en 2015 zijn verdwenen. In woord en beeld worden meer dan 300 merken weer even tot leven gebracht. Het afscheid van deze merken is soms tragisch, spectaculair of komisch, maar altijd spraakmakend. Van de ondergang van World Online en de DSB Bank tot het uit de lucht halen van Air Holland, Tien en TMF.

Met bijdragen van o.a. Bert van der Veer, Cor Molenaar, Erik de Zwart, Harry Kramp en Marianne Zwagerman biedt 'Verdwenen Merken' een vermakelijk inzicht in ons 'Nederlandse erfgoed'. Het boek staat garant voor honderden "oh ja"-momenten voor jong en oud.

Specificaties

ISBN13:9789082367683
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:256
Uitgever:Tens Media
Druk:2
Verschijningsdatum:14-2-2016
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Verdwenen Merken
Mathijs Oosterhuis | 18 mei 2016
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: wat mij betreft hoort dit boek in het zicht te liggen. De uitstraling is zeer chique, met een harde omslag en retro print op de voorkant. Daarnaast heeft het een mooi groot formaat en is het ook aardig op gewicht. Ook het onderwerp is één waarover iedereen mee kan praten (tijdens de koffie). Honderden oude merken worden op 1 à 2 pagina’s per merk kort besproken.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
5 stemmen
5
0
0
0
0

Over Richard Otto

Richard Otto is eigenaar van Tens Media BV.

Andere boeken door Richard Otto

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verdwenen Merken