Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Reclame en verkoop Koud bellen: brrr..
VOORDEEL - 26% korting
Koud bellen: brrr..
Koud bellen: brrr..
Victor Bonke Meer over Victor Bonke
Rotste marketingklus Justin van Lopik 9 october 2013 Een onderzoek van marketingbureau MarkC en Managementboek naar de ?Rotste marketingklus van Nederland? brengt een aantal interessante patronen aan het licht. Acquisitie eindigt bijvoorbeeld op nummer 1 op de lijst van klussen die blijven liggen. Lees het volledige artikel
Victor Bonke

Koud bellen: brrr..

Succesvolle koude acquisitie voor het MKB

Paperback Nederlands 2012 9789085709312
8 beoordelingen
Verkooppositie 3082
Paperback | NL € 12,95 E-book | NL € 11,99
Laatste exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
17,50
12,95
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Inhoudsopgave
VOORDEEL - 26% korting

Samenvatting

Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat u aan de telefoon vaker dan u lief is, wordt afgewezen.

Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende 'doe-boek' geeft u structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.
Een praktijkgericht boek waardoor u meer afspraken zult krijgen met nieuwe klanten, omdat u:
- effectiever en efficiënter wordt;
- er meer plezier aan beleeft;
- eert omgaan met angst voor afwijzing.

Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met een acquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten.

Specificaties

ISBN13:9789085709312
Trefwoorden:verkopen, acquisitie
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:Acquiro
Druk:4
Verschijningsdatum:24-1-2012
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop

Expertrecensies (1)

Peter de Roode | 17 januari 2011
In dit prettig en vlot geschreven boekje wordt het zeer herkenbare excuus 'Ik heb een hekel aan cold calling' stap voor stap ontmanteld. Victor Bonke laat op treffende wijze zien dat cold calling niet iets is om tegen op te zien. Wél dat er veel fouten mee gemaakt worden en ook dat het vooral tussen onze oren zit om het maar niet te doen.Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
8 stemmen
6
1
0
1
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (2)

nieuws
Rotste marketingklus
Justin van Lopik 9 oktober 2013 Een onderzoek van marketing- en communicatiebureau MarkC en Managementboek naar de ‘Rotste marketingklus van Nederland’ brengt een aantal interessante patronen aan het licht. Acquisitie – de toekomst van uw bedrijf – eindigt bijvoorbeeld op nummer 1 op de lijst van klussen die blijven liggen.
Artikel lezen
nieuws
De Rotste Marketingklus van Nederland
Justin van Lopik 1 mei 2013 Wat is de Rotste Marketingklus van Nederland? Marketing- en Communicatiebureau MarkC vroeg het zich af en deed in samenwerking met Managementboek.nl een ludiek en uniek onderzoek. Zo’n honderdvijftig professionals werden bevraagd. Wat bleek? De rotklusjes die we liever niet doen, kunnen voor nogal wat gemiste kansen zorgen!
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (2)

Inhoudsopgave

Quotes
Voorwoord
Introductie
-Geschiedenis van koude acquisitie
-Voor wie is het bedoeld?
-De structuur

Hoofdstuk 1: Het belang van koude acquisitie
Hoofdstuk 2: New business development
Hoofdstuk 3: Hunters & Farmers
Hoofdstuk 4: De RATRACE
Hoofdstuk 5: De reflectie
Hoofdstuk 6: Ander centraal
Hoofdstuk 7: Timing
Hoofdstuk 8: Rapport creëren
Hoofdstuk 9: Afspraak verkopen
Hoofdstuk 10: Concentratie
Hoofdstuk 11: Enthousiasme
Hoofdstuk 12: Obstakels
Hoofdstuk 13: Tegenwerpingen
Hoofdstuk 14: Weerstand tegen koude acquisitie
Hoofdstuk 15: Alle tips in het kort

Appendix
Activiteiten van Acquiro
Over de auteur
Dank

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Koud bellen: brrr..
    Victor Bonke
    Koud bellen: brrr..
    € 11,99
  • Sales vanuit je Hart
    Richard van Kray
    Sales vanuit je Hart
    € 20,00
  • Bezonomics
    Brian Dumaine
    Bezonomics
    € 17,95
  • SPIN Verkooptechniek
    Neil Rackham
    SPIN Verkooptechniek
    € 24,95
  • De Sales Architect
    Terry van den Bemt
    De Sales Architect
    € 20,00
  • Praktisch sales- en accountmanagement
    Robin van der Werf
    Praktisch sales- en accountmanagement
    € 61,75

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Koud bellen: brrr..

        Koud bellen: brrr..
        Victor Bonke
        /