
Influencers
Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?
Paperback Nederlands 2017 9789401441032Samenvatting
Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.
'Influencers' is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.
Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.
Specificaties
Expertrecensies (2)
Interviews en artikelen (3)
Over Carole Lamarque
Inhoudsopgave
1. INFLUENCER MARKETING: WAT EN WAAROM?
2. HOE ZIEN INFLUENCERS ERUIT?
3. BEPAAL JE INFLUENCERMARKETINGSTRATEGIE
4. NAAR HET FRONT: VERKEN JE ACTIETERREIN
5. WIE DOET WAT WAARMEE: TAAKVERDELING EN TOOLS
6. CONNECT THE DOTS: CONTENT … INFLUENCERS … TIMING
7. CREATIE EN DISTRIBUTIE
8. WERK AAN JE RELATIE
SLOTWOORD
DANKWOORD
EINDNOTEN
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Alle 100 bestsellers
Rubrieken
- Advisering
- Algemeen management
- Coaching en trainen
- Communicatie en media
- Financieel management
- Inkoop en logistiek
- Internet en social media
- IT-management / ICT
- Juridisch
- Leiderschap
- Marketing
- Non-profit
- Ondernemen
- Organisatiekunde
- Personal finance
- Personeelsmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Projectmanagement
- Psychologie
- Reclame en verkoop
- Strategisch management
- Verandermanagement
- Werk en loopbaan