Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Marketing Influencers
Influencers
Influencers
Carole Lamarque Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet. Meer over Carole Lamarque
De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 Karin de Zwaan 3 november 2017 Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Er zijn 10 boeken genomineerd. Lees het volledige artikel
Carole Lamarque

Influencers

Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?

Paperback Nederlands 2017 9789401441032
2 beoordelingen
Verkooppositie 9055
Paperback | NL € 29,99 E-book | NL € 21,99
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
29,99
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.

'Influencers' is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.

Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.

Specificaties

ISBN13:9789401441032
Trefwoorden:marketingstrategie, internationale marketing, beslissen, Influencer marketing, marketeer
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:18-10-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

Influencers
Sophie van den Heuvel | 14 september 2017
Influencers van Carole Lamarque neemt je op eenvoudige wijze mee op pad in het onderwerp Influencer marketing. Het boek begint met uitleg van het begrip influencer marketing. Daarna gaat de auteur in op de strategie en vervolgend op het concrete actieterrein wie wat doet.Lees verder
Influencers - Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?
Aukje Adams | 5 juli 2017
Influencers zijn overal, deze content creators beïnvloeden het publiek met berichten over dingen waar ze zelf enthousiast over zijn. Mijn eerste indruk van Influencers is een spannende sfeer en een hoge attentiewaarde. Het maakt me nieuwsgierig naar de inhoud.Lees verder

Lezersrecensies

4.0 van de 5
2 stemmen
0
2
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (3)

nieuws
De genomineerden voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017
Karin de Zwaan 3 november 2017 Gisteren zijn de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 bekend gemaakt. Deze prijs voor marketingliteratuur wordt dit jaar voor de 15e keer uitgereikt door het Platform Innovatie in Marketing. Uit meer dan 40 marketingboeken zijn 10 boeken genomineerd.
Artikel lezen
interview
Carole Lamarque: ‘Influencers nemen je baby over en kleden het anders aan’
Ger Post 17 mei 2017 Influencer marketing is trending. Maar waar vind je Influencers en hoe kun je via hen een boodschap verspreiden? Carole Lamarque schreef Influencers: ‘Je kunt influencers niet aan of uit zetten als dat jou uitkomt.’
Artikel lezen
preview
Influencers - Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken zij de vlam?
Carole Lamarque 1 maart 2017 Influencer marketing is trending. Dat kun je zelfs letterlijk nemen. In Google Trends krijgt het begrip het label ‘Breakout’, wat betekent dat de wereldwijde interesse in influencer marketing de afgelopen tijd met meer dan 5000% is gestegen.
Artikel lezen
Alle interviews en artikelen (3)

Over Carole Lamarque

Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.

Andere boeken door Carole Lamarque

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

VOORAF

1. INFLUENCER MARKETING: WAT EN WAAROM?
2. HOE ZIEN INFLUENCERS ERUIT?
3. BEPAAL JE INFLUENCERMARKETINGSTRATEGIE
4. NAAR HET FRONT: VERKEN JE ACTIETERREIN
5. WIE DOET WAT WAARMEE: TAAKVERDELING EN TOOLS
6. CONNECT THE DOTS: CONTENT … INFLUENCERS … TIMING
7. CREATIE EN DISTRIBUTIE
8. WERK AAN JE RELATIE

SLOTWOORD
DANKWOORD
EINDNOTEN

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Het mediaboek
    Jochum de Graaf
    Het mediaboek
    € 35,95
  • Communiceren
    Frank Oomkes
    Communiceren
    € 39,95
  • Klittenband en eendenvet - De plakkracht van (klant)communicatie
    Annet Schram
    Klittenband en eendenvet - De plakkracht van (klant)communicatie
    € 29,95
  • Praktische schrijfgids
    Marcel Heerink
    Praktische schrijfgids
    € 15,50
  • Visual Thinking
    Willemien Brand
    Visual Thinking
    € 20,99
  • Creativiteit Hoe? Zo!
    Igor Byttebier
    Creativiteit Hoe? Zo!
    € 25,99

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Influencers

        Influencers
        Carole Lamarque
        /