Lees verder
Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker op het gebied van social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op heldere wijze uit te leggen aan mensen die wel geïnteresseerd zijn, maar geen idee hebben waar te beginnen. Haar slogan: 'Digitaliseer jezelf!'
Meer over de auteurs50 Verdienmodellen
Meer zichtbaarheid, meer impact, meer omzet
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789462201392Samenvatting
Wilt u continue geldstromen, geld voor opleidingen en investeringen, maar daarnaast ook tijd en geld voor goede doelen én om die droomreis te maken? Het begint allemaal met de zichtbaarheid en impact van uw bedrijf. Dit boek laat zien hoe u op een slimme manier uw bedrijf inricht met de juiste online/offline verdienmodellen.
Keuzes maken met de goede afwegingen waarbij niet alleen omzet van belang is, maar ook de tijd en energie die u in het model kunt of wilt stoppen. In dit boek vindt u een overzicht van 50 praktische verdienmodellen.
Of u nu een offline of online verdienmodel kiest, de nodige impact bereikt u met online zichtbaarheid. De klant moet u en uw bedrijf eerst leren kennen en vertrouwen voordat u omzet scoort. Zichtbaar zijn kan tegenwoordig heel makkelijk met online tools en social media. Leer daarom van de slimme systemen om gericht en doeltreffend te communiceren naar uw ideale doelgroep.
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Jeanet Bathoorn
Over Petra Iuliano
Inhoudsopgave
1. Je waarom
2. De blauwdruk voor een sterk bedrijf
3. Voorwaarden voor je ideale verdienmodel
4. Vijftig verdienmodellen
5. Financiële vrijheid, een fabeltje?
6. Slimme combinaties van verdienmodellen
7. Burelen, hosselen en ploeteren
8. Content als speerpunt
Dankwoord
Over de auteurs
Literatuurlijst
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan