
Lees verder
Gijs van Wulfen is bedrijfseconoom, marketeer en innovatieversneller. Hij adviseerde bij achtereenvolgens Ernst & Young en Boer & Croon vele organisaties over marketing- en innovatie strategieën.
Meer over Gijs van WulfenInnoveren is een mentaliteit. Wanneer je innoveert vernieuw je een strategie, product, dienst, proces of markt. Maar hoe kom je aan nieuwe inspiratie? Hoe krijg je outside the box-ideeën? Hoe overwin je weerstand binnen jouw organisatie? En hoe krijg je klanten mee?
Inspiratie voor Innovatie biedt praktische inzichten, tips en tools voor innovatie. De 101 lessen zijn verrassend en uitdagend en worden ondersteund met intrigerende foto’s en graphics die je helpen in je zoektocht hoe je het beste kunt innoveren. Gijs toont je hoe je een innovatieve mindset kunt krijgen, patronen kan doorbreken, je klanten echt kunt begrijpen, een cultuur voor innovatie kunt creëren en innovatieprojecten succesvol kunt implementeren. Een prachtig ontworpen boek dat onmisbaar is voor elke succesvolle innovator!
- Van de auteur van Het Innovatiedoolhof, winnaar Managementboek van het Jaar 2017.
- Een prachtig ontworpen boek om jezelf te inspireren of om cadeau te geven.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken