Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boeken
  • Managementboeken
  • Summaries
  • Alle boeken
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Periodieken
  • Uw periodieken
  • Ons assortiment
Boekseries
  • Uw serieabonnementen
  • Ons assortiment
Online magazine
  • Actueel
  • Interviews
  • Opinie
  • Recensies
  • Alle artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Wij wijzen u graag op het volgende
Door drukte zijn de levertijden van PostNL aangepast en kan uw pakket vertraging oplopen. Door de Brexit kan de levering van Engelse boeken vertraging oplopen.
Boeken Marketing De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
U heeft gezocht op 9789492493385. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
Marc Andrews Marc Andrews is a psychologist, art director and designer. He holds a master’s degree in Behavioural Science and a Master of Arts in Graphical/Editorial Design. Meer over de auteurs
Lees het volledige artikel
Marc Andrews, Rick van Baaren, Matthijs van Leeuwen

De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame

Paperback Nederlands 2020 9789492493941
8 beoordelingen
Verkooppositie 168536 dagen in de top 100
Paperback | NL € 37,50 E-book | NL € 24,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
37,50
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.

In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.

Specificaties

ISBN13:9789492493941
Trefwoorden:reclame, gedragskunde, beïnvloeding, klantgedrag, beïnvloeden
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:208
Uitgever:Maven Publishing
Druk:2
Verschijningsdatum:20-3-2020
Hoofdrubriek:Marketing, Reclame en verkoop

Expertrecensies (1)

Seks, humor en het beloofde land - 'Een heerlijk boek'
Ger van den Buijs | 7 november 2018
Seks, humor en het Beloofde Land is een heerlijk boek. Compacte stukjes die lekker weg lezen, praktisch uitgewerkt, met goede voorbeelden, grafisch materiaal en cijfermatige onderbouwing. De titel van dit boek is verrassend. Niet alleen voor preuts Nederland.Lees verder

Lezersrecensies

4.6 van de 5
8 stemmen
5
3
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Over Marc Andrews

Marc Andrews is a psychologist, art director and designer. He holds a master’s degree in Behavioural Science and a Master of Arts in Graphical/Editorial Design. In Design, he earned his master's degree (with honours) by exploring the rhetorical, semiotical, and psychological dimensions of visual argumentation. Since 2008, he has been a partner of andrews:degen (andrewsdegen.com), a creative agency for visual communication in Amsterdam. In addition, he teaches Design Psychology and Design Theory in The Netherlands, and has provided lectures and workshops on social design at several international design academies

Andere boeken door Marc Andrews

Bekijk alle boeken

Over Rick van Baaren

Prof. dr. Rick van Baaren is hoogleraar gedragsverandering en maatschappij aan de Radboud Universiteit Nijmegen en eigenaar van D&B, een adviesbureau gespecialiseerd in de sturing van menselijk gedrag.

Andere boeken door Rick van Baaren

Bekijk alle boeken

Over Matthijs van Leeuwen

Dr. Matthijs van Leeuwen is coördinator van de master gedragsverandering aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Daarnaast is hij oprichter van de Behavior Change Group en wetenschappelijk adviseur bij D&B.

Andere boeken door Matthijs van Leeuwen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Inleiding
Drie basisbehoeften
Hoe werkt dit boek?

Weerstand erkennen
Klare taal
Foot-in-the-door
Het beloofde land
Zelfoverreding
Altercasting
Sociale bewijskracht
Garantie
Aantrekkelijkheid
Humor
Schaarste
De klik
Lokaas
That’s not all
Mere exposure
Anchoring
Astroturfing
Antromorfisme
Betrouwbaarheid
Disrupt & reframe
Metaforen
Implementatie intenties
Reciprociteit
God terms
Seks
Autoriteit
Winst- verliesframing
Het recency en primacy-effect
Appelleren aan angst
Doublespeak
Projectie
Door-in-the-face
Subliminaal

Over de auteurs
Bibliografie
Verantwoording illustraties
Aanbevolen literatuur

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Praktisch sales- en accountmanagement
    Robin van der Werf
    Praktisch sales- en accountmanagement
    € 61,75
  • People Peppers
    Michel De Coster
    People Peppers
    € 24,99
  • Algoritmes aan de macht
    Hannah Fry
    Algoritmes aan de macht
    € 22,50
  • Start to draw
    Axelle Vanquaillie
    Start to draw
    € 24,99
  • Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem
    Rens van der Vorst
    Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem
    € 17,50
  • De tijdsblokplanner
    Cal Newport
    De tijdsblokplanner
    € 22,50

Alle 100 bestsellers

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2021 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame

        De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
        Marc Andrews , Rick van Baaren , Matthijs van Leeuwen
        /