
Lees verder
Bart Lombaerts richtte samen met Wouter Temmerman het contentproductiehuis SPYKE op. Als voormalig hoofdredacteur van Media Marketing observeerde hij vanuit een bevoorrechte positie hoe de consument in de relatie met merken en marketeers de macht naar zich toetrok.
Meer over de auteursHet basisboek contentmarketing
Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. De oplossing heet content marketing.
Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft.
Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe kritische consument.
Dit boek neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten.
contentmarketing marketing klantgerichtheid storytelling digitale marketing zero moment of truth owned media merkstrategie social media engagement customer journey doelgroepsegmentatie inbound marketing communicatie conversie leadgeneratie contentdistributie contentcreatie thought leadership ROI internetmarketing native advertising kwaliteitscontent creativiteit context consistentie