Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

De CX Travel Guide

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met Customer Experience

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2020 9789463012720
Verkooppositie 1926
Direct te downloaden

Samenvatting

Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!

De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met Customer Experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over Customer Experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt.

Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld!

Specificaties

ISBN13:9789463012720
Rubriek:Marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:136
Druk:1
Verschijningsdatum:11-2-2020

Expertrecensies (3)

De CX Travel Guide - 'Een welkome bron van inspiratie'
Peter Streefkerk | 7 mei 2020
Een boekrecensie over een reisboek, die zag je vast niet aankomen als (regelmatige) lezer van boekrecensies op www.managementboek.nl ? En dan met zo'n raadselachtige lettercombinatie als CX in de titel, het roept vast nog meer vragen op. De ondertitel van het boek De CX Travel Guide beantwoordt echter al één van deze vragen.Lees verder
De CX Travel Guide - 'Ik raad elke marketeer aan dit boek te lezen'
Ment Kuiper | 3 april 2020
De ontvangst van het boek De CX Travel Guide van Nienke Bloem, Eveline van Damme & Karolien van der Ouderaa was een beleving op zich. De bezorger had het boek in de regen over de schutting achter ons huis gegooid. Het pakket van de grond rapend heb ik nog een wat mopperig gevoel.Lees verder
De CX Travel Guide - 'Een goed startpunt'
Sjors van Leeuwen | 10 maart 2020
Een organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Wie wil dat niet? Dat lukt alleen als je de klantbeleving (CX) structureel en consistent verbetert. In De CX Travel Guide lees je hoe dat aanpakt. De bibliotheek aan boeken over klantbeleving (customer experience) is weer een exemplaar rijker: De CX Travel Guide.Lees verder
Alle expertrecensies (3)

Lezersrecensies

4.9 van de 5
10 stemmen
9
1
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
De CX Travel Guide - Avontuurlijk handboek Customer Experience
Evelien van Damme 6 februari 2020 Het vakgebied customer experience (CX) management heeft in korte tijd een enorme vlucht genomen. Soms is het een loze kreet, maar steeds meer organisaties zijn daadwerkelijk bezig om klantbeleving goed te organiseren.
Alle interviews en artikelen (1)

Over Nienke Bloem

Nienke Bloem wordt ook wel dé CX-expert van Nederland genoemd. Nienke was verantwoordelijk voor CX bij KPN en is sinds vijf jaar een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer als het gaat over klantbeleving. Nienke is officieel Resource & Training Partner bij Customer Experience Professional Association (CXPA) en heeft vele customer experience professionals geholpen om hun Customer Experience Expert Accreditatie (CCXP) te halen.

Andere boeken door Nienke Bloem

Over Evelien van Damme

Evelien van Damme is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Evelien ondersteunt klanten in diverse transformaties waarbij Customer Excellence centraal staat.

Andere boeken door Evelien van Damme

Over Karolien van der Ouderaa

Karolien van der Ouderaa is Practice Lead Customer Excellence en consultant bij Kirkman Company. Karolien helpt grote organisaties bij het centraal stellen van de klant in de hele organisatie en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed.

Andere boeken door Karolien van der Ouderaa

Inhoudsopgave

Inleiding

1 Verkenning: Een goede voorbereiding is het halve werk
1.1 Oriënteren waar je staat
1.2 Het CX-framework
1.3 De CX-volwassenheidsanalyse
1.4 Inspiratie van buitenaf

2 Bestemming: Beschrijf het gevoel dat jij jouw klanten wilt geven
2.1 Schrijf je CX-strategie
2.2 Beschrijf het belang
2.3 Haal de verwachtingen van klanten op
2.4 Beschrijf wat er in jouw omgeving gebeurt
2.5 Maak helder wat de CX-doelstellingen en ambities zijn
2.6 Co-creëer je klantkompas
2.7 Voorbeelden van klantkompassen
2.8 Gebruik storytelling
2.9 Maak een business case

3 Pad: Bepaal je CX-Roadmap
3.1 Denkers, doeners en delers
3.2 De route van de denkers
3.3 De route van de doeners
3.4 De route van de delers
3.5 Vertaal jouw pad naar een CX-roadmap

4 Reis: CX in je organisatie
4.1 Werken aan CX: pak de regierol
4.2 Koers houden op het uitgestippelde pad
4.3 Leer van jouw CX-medereizigers
4.4 De meest voorkomende roadblocks

5 Medereizigers

6 Customer Experience templates

Bronnen

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De CX Travel Guide