

Jan van Bon studeerde in 1979 af als biomathematicus, waarna hij als onderzoeker aan de Rijksuniversiteit Groningen verschillende projecten voor de overheid uitvoerde.
Meer over Jan van Bonweb-book: Unified Service Management: the USM method
The standard management system for Enterprise Service Management
E-book Overig Engels 2025 1e druk 9789491710223Trefwoorden
dienstverlening service management usm enterprise service management procesmanagement servicecatalogus kwaliteitsmanagement serviceorganisatie change management incident management operations management risk management contract management standaardisatie servicedesk itil shared service center procesmodel governance agile serviceovereenkomst lean devops klanttevredenheid cobit sourcing workflow samenwerking rollen en functies design thinking
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan