Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

web-book: Unified Service Management: the USM method

The standard management system for Enterprise Service Management

E-book Overig Engels 2025 1e druk 9789491710223
Verkooppositie 2383Hoogste positie: 476
Levering in overleg met klantenservice

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789491710223
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:none
Bestandsformaat:overig
Aantal pagina's:268
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Jan van Bon

Jan van Bon studeerde in 1979 af als biomathematicus, waarna hij als onderzoeker aan de Rijksuniversiteit Groningen verschillende projecten voor de overheid uitvoerde. Vanaf 1989 begon hij zijn loopbaan in de automatisering met de invoering van processen bij PTT Post, en later bij PTT Telecom (IPW) en Unisource Information Services. Vanaf het begin van de jaren negentig was hij nauw betrokken bij de ontwikkeling en verspreiding van kennis op het gebied van IT-management. In 1993 was hij één van de initiatiefnemers van het IT Service Management Forum in Nederland (ITSMF), en mede verantwoordelijk voor het professionaliseren van de vereniging. Voor ITSMF-International was hij jarenlang de trekker van de mondiale publicatiecommissie. Ook organiseerde hij voor diverse partijen tientallen seminars, symposia en congressen over beheer-relevante thema's. In 1996 nam hij het initiatief tot het opstellen van een Compendium IT Beheer. Dit initiatief werd uitgebouwd tot het IT Beheer Jaarboek, een reeks die verscheen van 1997 tot 2008. In totaal produceerde hij als hoofdredacteur ruim 70 boeken over IT-managementvraagstukken, met een grote internationale groep auteurs en reviewers. Sinds 1996 is hij ook de hoofdredacteur van de ITSM Portal, een internationaal kennisplatform waarmee tot op de dag van vandaag velen worden voorzien van informatie over actuele IT-managementvraagstukken.

Andere boeken door Jan van Bon

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        web-book: Unified Service Management: the USM method