

Jan van Bon studeerde in 1979 af als biomathematicus, waarna hij als onderzoeker aan de Rijksuniversiteit Groningen verschillende projecten voor de overheid uitvoerde.
Meer over Jan van BonUnified Service Management
An Introduction to the USM Method
E-book Epub Engels 2022 9789491710360Trefwoorden
dienstverlening service management usm enterprise service management procesmanagement servicecatalogus kwaliteitsmanagement serviceorganisatie change management incident management operations management risk management contract management standaardisatie servicedesk itil shared service center procesmodel governance agile serviceovereenkomst lean devops klanttevredenheid cobit sourcing workflow samenwerking rollen en functies design thinking
Trefwoorden
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan