Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Trots! Waarom bedrijfscultuur een strategisch doel is

Paperback Nederlands 2019
Verkooppositie 1681
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis

Samenvatting

Dé manier om de beste bedrijfscultuur ter wereld op te bouwen bestaat niet. Maar dé ingrediënten bestaan wel.

In dit boek vertelt Protime over hun bedrijfscultuur. Protime is gespecialiseerd in oplossingen voor tijdregistratie, personeelsplanning en samenwerkingssoftware. Met dit boek bieden ze u inspiratie om zelf aan de slag te gaan. U kan de cultuur namelijk zelf kopiëren naar uw organisatie omdat hij uitgaat van de kracht van mensen. Een cultuur die zorgt voor trotse medewerkers die elkaar helpen en samen resultaten neerzetten.

Dit boek is bedoeld voor elk bedrijf dat wil groeien, niet ten koste van zijn mensen, maar net dankzij zijn mensen. Voor elke organisatie die vooruit wil. Voor elke zaakvoerder en manager die het belang van bedrijfscultuur erkent en tips zoekt om er mee aan de slag te gaan. Voor iedereen die niet langer gelooft in grote hiërarchische structuren.

Specificaties

ISBN13:9789048634088
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:157
Druk:1
Verschijningsdatum:1-2-2019

Expertrecensies (1)

Trots! - 'Een verrassend boek met veel inzichten'
Peter de Roode | 18 juni 2019
In dit boek beschrijft de CEO van organisatie Protime waarom en hoe hij stuurt op een sterke bedrijfscultuur. Een verrassend boek met veel inzichten die aanzetten tot nadenken. In Trots! is een praktijkman aan het woord die het lef heeft te sturen op rendement van cultuur en de bedrijfscultuur tot doel stelt.Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

preview
Trots! Waarom bedrijfscultuur een strategisch doel is
Peter s'Jongers 4 juli 2019 Ieder bedrijf wil betrokken medewerkers. Veel organisaties maken echter de fout te denken dat hun medewerkers vanzelf passie en betrokkenheid zullen creëren rond de producten of diensten die ze in de markt zetten. Dat is natuurlijk niet zo.
Alle interviews en artikelen (1)

Inhoudsopgave

Voorwoord
Inleiding

Hoe elk bedrijf sexy kan zijn
Cultuur is een strategisch doel
De Protime-case
Tijdregistratie is van deze tijd

Tot slot
Tips

Managementboek TOP 5

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Trots! Waarom bedrijfscultuur een strategisch doel is